Mówi: | Anna Samusionek |
Funkcja: | aktorka |
Anna Samusionek zagra prostytutkę w komedii seksualnej „Love Boutique”
– Szykuję się do trochę erotycznego spektaklu „Love Boutique”, w nowej odsłonie, ze mną. Wcześniej tę postać grała Olga Borys, a w tej chwili ja wchodzę w ten spektakl. Myślę, że mimo wszystko będzie to troszeczkę inne przedstawienie, bo każda z nas jest inna – mówi Anna Samusionek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
„Love Boutique” opowiada o bohaterach, którzy spotykają się w sex shopie, a także o biznesmenie odwiedzającym ekskluzywną prostytutkę. Anna Samusionek wciela się w dwie role.
– To są dwie jednoaktówki i w każdej będę inną osobą. W pierwszej jest to kobieta, która przychodzi do sklepu z gadżetami erotycznymi. Moja bohaterka jest teoretycznie bardzo poukładana i zapięta na ostatni guzik, ale w pewnym momencie pokazuje zupełnie inne oblicze. A w drugiej części będę luksusową prostytutką – mówi Samusionek.
Premiera sztuki odbędzie się 26 maja w Gdańsku i 28 maja w Warszawie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.