Newsy

Anna Samusionek zagra prostytutkę w komedii seksualnej „Love Boutique”

2014-05-02  |  07:00
Anna Samusionek pracuje obecnie nad spektaklem „Love Boutique”, opisywanym jako komedia seksualna. Aktorka wcieli się w podwójną rolę: skromnej kobiety przychodzącej do sex shopu oraz luksusowej prostytutki. Premiera odbędzie się pod koniec maja w Gdańsku oraz Warszawie. Aktorka trafiła do projektu dzięki Robertowi Kudelskiemu, z którym współpracuje w serialu „Na Wspólnej”.

Szykuję się do trochę erotycznego spektaklu „Love Boutique”, w nowej odsłonie, ze mną. Wcześniej tę postać grała Olga Borys, a w tej chwili ja wchodzę w ten spektakl. Myślę, że mimo wszystko będzie to troszeczkę inne przedstawienie, bo każda z nas jest inna – mówi Anna Samusionek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

„Love Boutique” opowiada o bohaterach, którzy spotykają się w sex shopie, a także o biznesmenie odwiedzającym ekskluzywną prostytutkę. Anna Samusionek wciela się w dwie role.

To są dwie jednoaktówki i w każdej będę inną osobą. W pierwszej jest to kobieta, która przychodzi do sklepu z gadżetami erotycznymi. Moja bohaterka jest teoretycznie bardzo poukładana i zapięta na ostatni guzik, ale w pewnym momencie pokazuje zupełnie inne oblicze. A w drugiej części będę luksusową prostytutką – mówi Samusionek.

Premiera sztuki odbędzie się 26 maja w Gdańsku i 28 maja w Warszawie.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.