Newsy

Joanna Brodzik zagra lesbijkę. Do roli w spektaklu nauczyła się boksować

2014-10-03  |  06:45

Joanna Brodzik zagra jedną z głównych ról w spektaklu „Di, Viv i Rose” w reżyserii Macieja Kowalewskiego. W sztuce wystawianej na deskach Teatru Capitol w Warszawie występują ponadto Daria Widawska i Małgorzata Lipman. Brodzik na potrzeby roli lesbijki musiała przejść intensywny trening bokserski.

W spektaklu Brodzik wciela się w Di, opisywaną jako lesbijkę i amatorkę boksu. Partnerująca jej na scenie Małgorzata Lipman gra Viv, studentkę socjologii, zaś Widawska odegra postać Rose, singielkę zainteresowaną modą.

– Chcieliśmy, żeby Di dawała sygnał, że jest osobą, która może się obronić. Ona jest bardzo doświadczona przez los, co potem rzutuje na resztę jej życia. Pomyśleliśmy, że na scenie dobrze będzie wyglądał boks. Kiedy znalazłam sobie trenera, okazało się, że aby trenować, trzeba mieć kondycję, której ja nie mam. Po dwóch minutach padałam na twarz. Dzięki Di nie tylko dowiedziałam się, jakie dziewczyny by mi się podobały, ale też mam nowe mięśnie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Brodzik.

Intensywne treningi sprawiły, że Brodzik na poważnie zainteresowała się boksem. Aktorka często wykorzystuje doświadczenie zdobyte na planach seriali lub filmów w prywatnym życiu.

Po Kasi z „Kasi i Tomka” jestem nadal blondynką, po Magdzie z „Magdy M.” nie mam właściwie żadnego problemu z czytaniem moich kontraktów i zaginaniem prawników, bo podszkoliłam się, grając panią adwokat. Natomiast jeżeli chodzi o Di, to umiem boksować i mam kondycje, której nigdy nie miałam. Nie spodziewałam się, że w 42. roku życia będą jarały mnie moje własne mięśnie. Więc jest ekstra, jest w porządku – mówi aktorka, która w tym roku świętuje 20-lecie swojej pracy artystycznej.

Spektakl Di, Viv i Rose w reżyserii Macieja Kowalewskiego będzie miał premierę na deskach Teatru Capitol 6 października.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.