Newsy

Łukasz Jemioł zaprojektował pierwszą kolekcję dla dzieci

2015-08-20  |  06:45

Jutro premiera pierwszej kolekcji Łukasza Jemioła dla dzieci. Linia Back to School utrzymana jest w stonowanej kolorystyce i składa się z sukienek, spodni, bluz z kapturem oraz akcesoriów. Ambasadorką kolekcji została Beata Sadowska, którą projektant uważa za uosobienie supermamy.

„Back to School” to pierwsza odsłona dziecięcej kolekcji Łukasz Jemioł Kids. Stworzona została z myślą o dzieciach w wieku od 3 do 7 lat. W jej skład wchodzą sukienki, bluzy, T-shirty, longsleeve, legginsy, spodnie, czapki i szaliki, które można dowolnie zestawiać. Łukasz Jemioł wykorzystał tylko trzy kolory: blady róż, szary i jasnoniebieski, a także emblematy psa i kota. Wszystkie ubranka wpisują się w filozofię znanej już linii Basic mają zapewniać nie tylko nowoczesny look, lecz także wygodę podczas nauki i zabawy.

– Materiały, których użyliśmy, to zdecydowanie bardzo dobrej jakości mieszanki bawełny, dużo kaszmirowych rzeczy, bardzo przyjaznych, miękkich, takich, w których maluchy lubią chodzić chyba najbardziej i najczęściej. To ma być moda bardzo wygodna, codzienna, a przez to właśnie użytkowana – mówi Łukasz Jemioł agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Pierwsza kolekcja dziecięca powstała w roku, w którym Łukasz Jemioł świętuje 10-lecie pracy w zawodzie projektanta. Twierdzi jednak, że myślał o niej już od dłuższego czasu wiele klientek pytało o możliwość powstania takiej linii. Projektant nie ukrywa, że tworzenie ubrań dla dzieci było dla niego wielką przyjemnością.

– Myślę, że projektowanie dla najmłodszych jest czymś totalnie innym. Nie chciałem zrobić kopii małych rzeczy dla większych pań, tylko stworzyć dziecięce rzeczy, które dzieci będą chciały nosić. Na sesji już chciały zabierać je do domu, to znaczy, że są duże, że linia się przyjmie – mówi Łukasz Jemioł.

Ambasadorką kolekcji Back to School została Beata Sadowska, dziennikarka i mama dwuletniego Tytusa. Zdaniem Łukasza Jemioła jest ona uosobieniem supermamy jest oddaną matką, a jednocześnie kobietą czynną zawodowo, nie zarzuciła też swoich pasji na rzecz wychowania dziecka. Wręcz przeciwnie, wychowuje synka tak, aby czerpał on radość z aktywnego trybu życia. Projektant uważa też, że Beata Sadowska jest wulkanem energii i powinna stać się inspiracją dla wielu kobiet.

– Myślę, że ona jest taką nietuzinkową mamą i chciałbym widzieć więcej takich mam w Polsce i nie tylko w Polsce, lecz także świecie. I stąd pomysł na Beatę, która oprócz tego, że bardzo fajnie się nosi, ceni wygodę, jakość i ubiera się też u mnie, to rzeczywiście potrafi połączyć życie rodzinne z takim lifestylem, który ja bardzo lubię i cenię – mówi Łukasz Jemioł.

Projektant już planuje kolejne linie dla najmłodszych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.