Mówi: | Joanna Ferdynus-Gołuszko |
Funkcja: | wizażystka, blogerka |
Ciepłe odcienie szminki i błyszczyka podkreślają niedoskonałości zębów. Optyczne wybielenie gwarantują róże z niebieskim akcentem
Odpowiedni kolor pomadki to najprostszy z trików, dzięki któremu można optycznie rozjaśnić zęby. Źle dobrany odcień pomadki lub błyszczyka może sprawić, że będą one wyglądać na żółte i szare. W momencie, kiedy widoczne są liczne przebarwienia, najlepiej postawić na chłodne kolory, na przykład róż w kolorze gumy do żucia lub fuksję z niebieskim akcentem.
Kobiety, które nie mogą się pochwalić tzw. hollywoodzkim uśmiechem, powinny unikać pomadek z żółtym lub pomarańczowym półtonem, np. w odcieniu koralowym, brzoskwiniowym lub pomidorowym. W tym przypadku nie sprawdzą się także ciemne fiolety. Wizualnie wybielić zęby pomogą natomiast szminki i błyszczyki z niebieskim akcentem – delikatne fiolety, róż w kolorze gumy do żucia lub fuksji. Natomiast wieczorem można postawić na barwy bazujące na ciepłej czerwieni, np. burgund lub wiśnię. Są one w stanie optycznie rozjaśnić zęby nawet o 2 tony.
– Ciepłe odcienie, niestety, podkreślają żółć, więc jeżeli mamy lekko żółte zęby, to polecałabym używanie odważnych pomadek, np. w kolorze fuksji, która wpada lekko w odcień niebieskiego. Takie kolory, które są chłodniejsze, wizualnie wybielają zęby – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Ferdynus-Gołuszko, wizażystka i blogerka.
Aby uzyskać optyczny efekt wybielenia, musimy dobrać kolor szminki nie tylko do koloru zębów, lecz także do koloru dziąseł. Im mniejszy jest kontrast pomiędzy szminką a dziąsłem, tym efekt jest lepszy.
– Jeżeli mamy białe zęby, to nieważne, jakiej pomadki użyjemy, one zawsze będą wyglądały na białe. To daje szerokie pole do popisu, używamy czego chcemy, tego, w czym się czujemy dobrze – tłumaczy Joanna Ferdynus-Gołuszko.
Chcąc wydobyć biel zębów i zamaskować żółte przebarwienia, warto zadbać nie tylko o odpowiedni kolor szminki, lecz także o odpowiedni kolor pudru, bronzera i o rozświetlenie skóry twarzy.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.