Newsy

Karolina Gilon: W 2020 roku będę pracować w Azji i Kalifornii. W kwestii wyglądu mam teraz zajawkę na powrót do natury

2019-12-30  |  06:24

Prezenterka przyznaje, że nie lubi stagnacji i cieszy się, gdy w jej życiu dzieje się coś nowego. Wyznaje, że nadchodzący rok będzie dla niej bardzo intensywny i pracowity. Czeka ją mnóstwo podróży związanych z nowymi projektami zawodowymi. Gilon jest spontaniczną osobą, decyzje dotyczące zmiany swojego wyglądu podejmuje najczęściej pod wpływem chwili. Wróciła ostatnio do naturalnego koloru włosów.

Przedsięwzięcia, w których w przyszłości weźmie udział Karolina Gilon, są związane głównie z jej działalnością na Instagramie. Prezenterka w nowym roku zamierza pracować za granicą i dużo podróżować. 

– W 2020 roku wezmę udział w mnóstwie nowych projektów – zapowiada się przecudowny czas. Głównie są to plany wyjazdowe. Mam zamiar wylecieć i pracować w Azji, Kalifornii. Szykuje się też bardzo daleka podróż, ale nie chcę jeszcze zdradzać szczegółów. W niedalekiej przyszłości będą się działy fantastyczne rzeczy, więc nie mogę się już doczekać. Projekty związane są wyłącznie Instagramem i moją działalnością w social mediach – mówi agencji Newseria Lifestyle Karolina Gilon.

Prezenterka nie boi się eksperymentować ze swoim wyglądem. Tym razem postanowiła powrócić do naturalnego koloru włosów. Jest to duża metamorfoza, zwłaszcza że przez długi czas była blondynką. 

– Podcięłam włosy o 20 cm i wracam do mojego naturalnego koloru – przyznaje.

Ciemniejszy niż dotychczas kolor włosów nie jest jednak jedną zmianą w wyglądzie Karoliny Gilon. Podkreśla, że jakiś czas temu zrezygnowała także z doklejanych rzęs i sztucznych paznokci. Prezenterka chce wyglądać jak najbardziej naturalnie.

Uwielbiam zmiany. Jestem znana z tego, że na mojej głowie było już chyba wszystko. Nie wiedziałam, czym mogę jeszcze zaskoczyć nawet samą siebie. Ostatnio mam zajawkę na powrót do natury. Już dawno temu zdjęłam sztuczne rzęsy i paznokcie. Teraz czas na naturalne włosy – dodaje.

Gilon otwarcie przyznaje, że wszystkie decyzje, jakie podejmuje, są spontaniczne i zależą głównie od jej nastroju. W konsekwencji w przyszłości zapewne zaskoczy zmianami wyglądu zarówno swoich fanów, jak i samą siebie.

– Decyzja o zmianie to dla mnie impuls. Wstaję rano i mówię tak: dzisiaj chcę zmienić kolor włosów. Tak właśnie było tego dnia. Nie wiem, być może jutro będę miała blond włosy, a za miesiąc różowe. Za mną różnie bywa – mówi Karolina Gilon.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.