Mówi: | Sergiusz Osmański |
Funkcja: | dyrektor artystyczny |
Firma: | Sephora |
Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs Beauty już wkrótce w Polsce
Marc Jacobs Beauty to ponad 150 nowatorskich produktów do makijażu. Wśród nich znalazły się zarówno kosmetyki dla kobiet, jak i dla mężczyzn, m.in. korektor korygujący niedoskonałości skóry i usuwający oznaki nieprzespanej nocy. Po blisko roku od debiutu na rynku amerykańskim kosmetyki kolorowe Marc Jacobs trafią także na polski rynek.
Marc Jacobs to jeden z najbardziej znanych amerykańskich projektantów mody. Znany jest przede wszystkim z tego, że przy projektowaniu kolekcji nie kieruje się obowiązującymi trendami. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Perry Ellis Gold Thimble Award czy The Women’s Designer of the Year Award. Przez 16 lat pełnił funkcję dyrektora w domu mody Louis Vuitton. Jest również twórcą własnej linii ubrań Marc Jacobs oraz nieco tańszej kolekcji Marc by Marc Jacobs. Projektant z sukcesem wprowadził też na rynek kolekcję klasycznych, ponadczasowych zegarków oraz perfumy sygnowane swoim nazwiskiem. W 2013 roku Marc Jacobs we współpracy z siecią perfumerii Sephora stworzył linię kosmetyków do makijażu.
– Marc Jacobs długo przygotowywał się do lansowania swojej pierwszej linii kosmetyków kolorowych. Miała ona swoją premierę na rynku amerykańskim, gdzie osiągnęła tak ogromnym sukcesem, że Europa musiała kilka miesięcy poczekać na pojawienie się tejże linii. Wielu projektantów marzy o tym, by oprócz kolekcji prêt-à-porter czy wręcz nawet haute couture również ich nazwiskiem były sygnowane kosmetyki. W przypadku Marca Jacobsa przygoda rozpoczęła się od perfum, a skończyła na kosmetykach kolorowych – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Oferta Marc Jacobs Beauty obejmuje 157 produktów, w tym zarówno nowatorskich kosmetyków, jak i ekskluzywnych pędzli do makijażu. Wśród kosmetyków kolorowych znalazły się m.in. dwa rodzaje podkładów, lakiery do paznokci, cienie do powiek, pudry, eyelinery i tusze, zmywane tylko przy pomocy ciepłej wody. Marc Jacobs oferuje także aż trzy produkty do makijażu przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Są to preparat do makijażu brwi, korektor i balsam do ust. Marc Jacobs przyznał, że przy tworzeniu linii do makijażu inspirowała go idea przeistaczania się w osobę, którą chciałoby się być.
– Kosmetyki sygnowane nazwiskiem wielkiego projektanta po pierwsze budzą ciekawość i z tego względu po raz pierwszy sięgają po nie konsumentki. Natomiast linia kosmetyków kolorowych stanowi też przedsmak przygody z wielką modą. Mogę marzyć o torbie Marca Jacobsa, ale najpierw mogę nałożyć szminkę sygnowaną jego nazwiskiem i rozpocząć w ten sposób przygodę z wielkim projektantem – mówi Sergiusz Osmański.
Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs już wkrótce będą dostępne także w Polsce, wyłącznie w sieci Sephora. To już kolejna znana marka, która pojawi się w ofercie perfumerii, po takich, jak Jimmy Choo, Diane von Furstenberg i Fred Farrugia. Sephora chce bowiem dawać swoim klientkom kosmetyki nie tylko bardzo dobre jakościowo, lecz także przyciągające ich uwagę ze względu na koneksje ze światem wielkiej mody czy luksusu.
Czytaj także
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-21: Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów
- 2025-02-17: Rośnie wymiana handlowa Polski z Hiszpanią. Są perspektywy na dalszą współpracę w wielu branżach
- 2025-02-10: Dwie trzecie polskich przedsiębiorców znalazło się na celowniku cyberoszustów. Niewielki odsetek zgłasza to do odpowiednich służb
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2025-01-28: Europa bierze bezpieczeństwo w swoje ręce. Potencjał obronny może być nawet kilkukrotnie większy niż Rosji
- 2025-01-27: Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
- 2025-02-14: Spływające resztki nawozów największym zagrożeniem dla Bałtyku. Pojawiają się nowe wyzwania związane z energetyką wiatrową
- 2025-02-12: Jakub Rzeźniczak: Chciałbym wrócić do piłki nożnej. Teraz jednak widzę siebie już nie na boisku, ale na szczeblach zarządzających
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.