Mówi: | Dorota Soszyńska |
Funkcja: | współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firm Oceanic i Euro Fragrance |
Specjalne linie kosmetyków stworzone przez fryzjera Hollywod Johna Friedę podbijają polski rynek
Produkty marki John Frieda można znaleźć w salonach fryzjerskich i sieciach sklepów niemal na całym świecie. Od 5 lat kosmetyki firmowane nazwiskiem wybitnego fryzjera dostępne są również na polskim rynku. Wprowadzić je na polski rynek postanowiła Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firm Oceanic i Euro Fragrance.
Pierwszy salon Johna Friedy w Londynie odwiedzały największe gwiazdy Hollywood, dobrze sytuowani Brytyjczycy, a nawet członkowie rodziny królewskiej. Błyskawiczny sukces odniosły też stworzone przez niego specjalne linie kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji różnych rodzajów włosów.
– Jest to marka niezwykle rozpoznawalna, bowiem szczególnie na rynku angielskim i amerykańskim znajduje się w pierwszej trójce. Czyli jest to jeden ze zdecydowanych liderów rynku. Już od kilku lat obserwujemy zdecydowanie, że ta marka ma coraz silniejszą pozycję w Europie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firm Oceanic i Euro Fragrance.
John Frieda swoją karierę rozpoczął w wieku 16 lat jako asystent Leonarda – legendy fryzjerstwa lat siedemdziesiątych. Jego talent szybko został dostrzeżony i doceniony. Pracował dla brytyjskiego „Vogue'a” i Harpers & Queen”, gdzie udowodnił, że w zaledwie kilka minut potrafi stworzyć nawet najbardziej wyrafinowaną fryzurę. Kiedy dostrzegł, że różne rodzaje włosów, tak jak różne typy cery, wymagają zupełnie innych kosmetyków. By opracować nowe formuły pielęgnacyjnych preparatów, rozpoczął współpracę z chemikami.
– Obserwowałam sukces Johna Friedy już od jakiegoś czasu. I to, czym najbardziej zachwyciły mnie te produkty, to przede wszystkim jakością. Zarówno produktów pielęgnacyjnych, a także produktów do stylizacji włosów. Poza tym to, co chyba jest niezmiernie ważne na polskim rynku jest odpowiedni stosunek jakości do ceny. Nie ukrywam, że dla polskiego konsumenta to ma istotne znaczenie – podkreśla Dorota Soszyńska.
Czytaj także
- 2024-04-26: T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
- 2024-04-15: Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie
- 2024-03-28: Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
- 2024-02-07: Polacy coraz chętniej korzystają z ortodoncji estetycznej. Dzięki technikom cyfrowym leczenie jest mniej uciążliwe
- 2024-02-22: Ewa Wachowicz: Mam burzę pomysłów na nowy sezon „Ewa gotuje”. Po podróży do Kambodży jestem zafascynowana smakami azjatyckimi
- 2024-02-14: Polscy przedsiębiorcy wiedzą, że automatyzacja to strategiczny element rozwoju. Brak specjalistów jest największą barierą
- 2024-01-04: Polski przemysł w słabej kondycji wchodzi w 2024 rok. Liczba nowych zamówień spada już od prawie dwóch lat
- 2023-12-15: Od wiosny możliwe braki w kinowej ofercie filmów zagranicznych. To szansa dla polskich produkcji
- 2023-11-27: Rekordowe zainteresowanie wdrażaniem nowych technologii wśród polskich rolników. Rolnictwo 4.0 pozwala im zoptymalizować produkcję i obniżać koszty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.