Newsy

W programie "Bez skazy" Katarzyna Chwedoruk i Anna Orłowska będą obalać mity związane z medycyną estetyczną

2016-09-22  |  06:45
Mówi:Anna Orłowska, makijażystka

Katarzyna Chwedoruk, dyrektor ds. medycznych w SkinClinic

  • MP4
  • Anna Orłowska i Katarzyna Chwedoruk w programie podpowiadają jak znaleźć dobrego lekarza, dobrać zabieg do konkretnego problemu lub zatuszować defekty za pomocą makijażu. Demaskują też działania nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek. Twierdzą, że ich celem jest edukowanie Polaków w zakresie możliwości medycyny estetycznej.

    Na antenie TVN Style zadebiutował nowy program "Bez skazy". W roli prowadzących występują makijażystka Anna Orłowska i ekspert medycyny estetycznej Katarzyna Chwedoruk. Celem programu jest edukowanie polskiego społeczeństwa w zakresie możliwości medycyny estetycznej. Gospodynie "Bez skazy" pokazują jak mądrze korzystać z zabiegów, wybrać odpowiedniego lekarza i dobrać kosmetyki.

    – Przekaz programu jest taki, żeby zwiększać wiedzę na temat medycyny estetycznej, je zagrożeń, wad i zalet. Program pokazuje jak zabiegi powinny być wykonywane, u kogo, a u kogo nie, wskazania, przeciwwskazania –  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Chwedoruk,  dyrektor ds. medycznych w SkinClinic.

    W każdym programie podejmowany jest jeden temat gospodynie mówią o konkretnym problemie ze skórą lub zabiegu medycyny estetycznej. W ostatnim odcinku Katarzyna Chwedoruk opowiadała o mezoterapii, poddała też zabiegowi parę ochotników. Pojawiają się także nagrania z ukrytej kamery, których celem jest zdemaskowanie działań nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek.

    – Ta branża niestety, pomimo że jest bardzo teraz popularna niestety też rozwija się w tej szarej strefie, co jest bardzo niebezpieczne dla klienta – mówi Katarzyna Chwedoruk.

    Każdy odcinek "Bez skazy" zawiera także moduł dotyczący makijażu, który prowadzi Anna Orłowska. Makijażystka doradza jak umalować się na każdą okazję oraz zatuszować niedoskonałości urody przy pomocy makijażu. Za każdym razem skupia się na innym problemie i szczegółowo go omawia np. niezwykle modnym w nadchodzącym sezonie jesień-zima ciemnym makijażu ust.

    – Jeśli omawiamy problem świecącej się buzi, to cały odcinek jest o świecącej buzi, czyli nie ma makijażu step by step, wyczerpujemy po prostu cały problem w jednym odcinku mówi Anna Orłowska.

    Nowością w stosunku do innych programów o podobnej tematyce jest fakt, że Anna Orłowska nie korzysta z pomocy modelek. Wszystkie kwestie związane z makijażem demonstruje wyłącznie na sobie. Na początku pokazuje się zupełnie bez makijażu, prosto do kamery, a następnie krok po kroku objaśnia jak umalować twarz.

    – Fajnie, że mogę to robić do kamery, że robię to w takim nowoczesnym, trochę blogerskim stylu, czyli też wychodzimy naprzeciw oczekiwaniu naszych widzek – mówi Anna Orłowska.

    Program "Bez skazy" można oglądać w każdą środę o godz. 22.55 na antenie TVN Style. Powtórki stacja emituje natomiast we wtorki o godz. 17.40.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.