Newsy

Vanessa Aleksander: Jako współprowadząca w radiu będę mogła się rozwijać na trochę innym polu. Chcę dużo opowiadać o filmach i dzielić się ulubioną muzyką

2022-03-30  |  06:06

Aktorka zadebiutowała właśnie w Newonce.radio. Można ją usłyszeć jako współprowadzącą „Bolesne poranki”. Jak podkreśla – jest to zupełnie nowa rola w jej życiu zawodowym, ale już wiąże z nią duże nadzieje. W tej audycji poważne tematy przeplatają się z treściami humorystycznymi. Mocną stroną są wywiady ze znanymi osobami i dobra muzyka. Od tego sezonu część porannych audycji jest również transmitowana live w formie wideo.

Vanessa Aleksander rozpoczęła swoją przygodę z Newonce.radio z dużą dozą ekscytacji. To dla niej nie tylko kolejny projekt zawodowy, ale także możliwość dzielenia się z innymi swoją największą pasją.

– Już zaliczyłam swój debiut jako współprowadząca „Bolesnych poranków” w Newonce.radio. Oczywiście towarzyszy mi stres, ale z drugiej strony wszyscy moi bliscy, którzy wiedzieli o tym, że dostałam taką propozycję, mówili, że to jest dla mnie format wręcz idealny, bo ja przede wszystkim kocham muzykę. Czasem się śmieję, że powinnam pracować w sektorze muzyki, a nie w filmie, bo muzyką oddycham, zawsze była mi ona najbliższa i towarzyszy mi od samego rana do późnych godzin nocnych – mówi agencji Newseria Lifestyle Vanessa Aleksander.

Aktorka ma już doświadczenie w pracy przed kamerą, a teraz próbuje swoich sił przed mikrofonem. W tym przypadku nie ma gotowego scenariusza. By zachęcić słuchaczy do pozostania przy radioodbiornikach, musi więc wykazać się dużym zasobem słownictwa, bogatą wiedzą i umiejętnym sposobem jej przekazywania.

– Stresuję się, bo to jest nowa rola, po raz pierwszy zasiadam w radiu, ale jednocześnie cieszę się, że jestem z tak fajnymi ludźmi i że będę mogła też rozwijać się na trochę innym polu. Jako aktorka będę też dużo opowiadać o filmach, o pracy w kulturze, ale też będę wykorzystywać tę platformę, żeby dodać ludziom trochę optymizmu i uśmiechu – mówi Vanessa Aleksander.

„Bolesne poranki” to format, który wystartował na antenie Newonce.radio we wrześniu 2018 roku. Pierwszymi hostami byli Piotr Kędzierski oraz raperzy – Arek „Ras" Sitarz i Jan-Rapowanie. Obecnie ekipa składa się z siedmiu osób. Vanessa Aleksander dołączyła do zespołu prowadzących wraz z Mikołajem Tyszkiewiczem, jednym z najpopularniejszych polskich tiktokerów, rozwijającym również swoją karierę muzyczną i reporterską.

Aktorkę można również teraz oglądać na szklanym ekranie w najnowszym filmie w reżyserii Krzysztofa Langa „Marzec ’68”.  Wciela się tam w rolę Hani – studentki szkoły teatralnej w Warszawie, szaleńczo zakochanej w Janku, który studiuje na politechnice.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.