Mówi: | Grzegorz Chyżyński |
Funkcja: | ekspert marki DUKA |
W domu też można przyrządzić fantazyjne drinki
Przyrządzanie profesjonalnych drinków w domu nie stanowi obecnie większego problemu. W sklepach można znaleźć zarówno kieliszki przeznaczone do niemal każdego rodzaju drinka, jak i shakery czy akcesoria do lodu.
– Do Margarity jest to kieliszek otwarty i bardzo szeroki. Podobnie do Martini. Są też szklanki specjalnie przygotowane do Mojito. Poza tym w sklepach dostępne są inne akcesoria do drinków, takie jak na przykład shakery. Spotykając się ze znajomymi, wykorzystując shaker, a także podając drinki w profesjonalnym szkle, sprawimy, że nie tylko będą smaczne, lecz także będzie bardzo profesjonalnie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grzegorz Czyżyński, ekspert marki DUKA.
Kolejna kwestia to lód. Można go zrobić w zamrażarce, w silikonowych foremkach o ciekawych kształtach, jak choćby serca czy literki. Dostępne są również kamienie do drinków, których zaletą jest to, że się nie roztapiają i co za tym idzie – nie rozcieńczają alkoholu.
– Są to kostki wykonane z kamienia, które wkładamy do zamrażarki na 3-4 godziny. Następnie wrzucamy je do drinków, dzięki czemu utrzymamy niską temperaturę napoju. Te kamienie są wielokrotnego użytku. Po każdym zastosowaniu wystarczy je przepłukać i można użyć kolejny raz. Przy wykonywaniu drinków przydatny może być też pojemnik do przechowywania lodu. Możemy wcześniej zrobić dużo kostek lodu, wsypać je do pojemnika utrzymującego niską temperaturę, postawić go na stole i przez całą imprezę kostki nie będą się rozpuszczać, dzięki czemu będzie można z nich korzystać na bieżąco – podkreśla Grzegorz Czyżyński.
Sezon letni szczególnie sprzyja organizowaniu imprez w ogrodzie. Szeroka oferta nowoczesnych akcesoriów – shakerów, szklanek i form do lodu – sprawia, że w domowych warunkach można przygotować i podać alkohol w ciekawy i profesjonalny sposób.
Czytaj także
- 2022-06-21: Smartfony, smartwatche, akcesoria [przebitki]
- 2021-02-10: Robot polskiej firmy zaproponuje i zrobi drinka. Dzięki sztucznej inteligencji sprawdzi, czy klient jest pełnoletni
- 2020-06-24: Salony fryzjerskie w czasie lockdownu [przebitki]
- 2019-12-31: Alternatywne energetyki podbijają rynek. Mają być zdrowszym zamiennikiem dla słodzonych napojów taurynowych
- 2019-06-12: Suszenie ujemną temperaturą jest coraz częściej stosowaną technologią. Liofilizacja pozwala zachować wszystkie walory smakowe i odżywcze żywności
- 2018-08-24: Już wkrótce naukowcy mogą odkryć pozaziemskie życie. Dzięki nowej misji NASA możliwe będzie też dokładne zbadanie Słońca
- 2018-03-30: Opracowano kamerę termowizyjną dla smartfonów. Posłuży branży budowlanej, myśliwym i amatorom nocnej gry w paintball
- 2018-03-14: Inteligentna skakanka wyświetli w powietrzu liczbę wykonanych skoków. Po połączeniu z aplikacją zwiększy także wydajność ćwiczeń
- 2017-01-11: Zaskakujące wyniki branży motoryzacyjnej
- 2016-09-22: Grupa Auto Partner notuje dobre wyniki i zapowiada inwestycje i dalszy rozwój sprzedaży zagranicznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.