Mówi: | Agnieszka Pudlik |
Funkcja: | stylistka wnętrz |
Firma: | BBHome |
W tym sezonie najmodniejsze są bombki w kształcie kwiatów, owoców i słodyczy
– Święta to 2000 lat tradycji i tego oczekują ludzie na święta w domu. Wszystkie sklepy i firmy proponują więc podstawowe świąteczne kolory, czyli złoty, srebrny, biały i czerwony – mówi agencji informacyjną Newseria Lifestyle, Agnieszka Pudlik z frimy BBHome.
Wybór ozdób choinkowych jest ogromny. Tak jak w świecie mody, także w tej kwestii trendy co roku się zmieniają. W tym sezonie, furorę robią bombki w kształcie kwiatów, owoców i słodyczy.
– Bogactwo błysku, formy i koloru ma symbolizować bogactwo świąt i nadzieję na przyszły rok. Żeby on był obfity, pełen dobrobytu i bogactwa, nie tylko materialnego, ale też uczuciowego, bo to wszystko na to się przekłada – tłumaczy Agnieszka Pudlik.
Dekorując świąteczne drzewko można postawić na jeden bądź dwa dominujące kolory i w ten sposób dobierać ozdoby albo zdecydować się na coś zupełnie oryginalnego.
– Nawet największy asceta i wyznawca minimalizmu na co dzień, właśnie w święta, ten raz jedyny w roku robi wyjątek i pragnie czegoś więcej. Możemy teraz puszczać wodze fantazji. Na przykład u nas na choince wisi bombkowe zoo. Bombki w kształcie różnych zwierząt, z piórami, z futrem, w kształcie piesków, kotków, lwów, żyraf, żabek – mówi stylistka wnętrz.
Ozdoby choinkowe nie muszą wisieć jedynie na świątecznym drzewku w salonie. Jeśli chcemy, aby magiczny klimat zawitał do każdego zakątka domu, bombkami można udekorować różne wnętrza: sypialnię, pokój dziecięcy czy kuchnię.
– Możemy je wieszać na żyłkach u sufitu, zwieszać je z żyrandola albo ustawiać w miejscach zupełnie dowolnych po to, żeby świąteczna atmosfera była obecna w całym domu. Nie tylko w salonie czy pokoju, w którym mamy choinkę, ale po prostu wszędzie – mówi Agnieszka Pudlik.
Świąteczny klimat stworzą też zapachy cynamonu, piernika, kardamonu czy goździków. W tym przypadku, doskonale sprawdzają się stylowe kompozycje z zapachowych świec.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.