Mówi: | Małgorzata Przyłęcka |
Funkcja: | stylista dzieci |
W tym sezonie dla dzieci modne ubrania skórzane i w ćwieki
Na targach mody we Florencji okazało się, że największą grupą odbiorców mody dziecięcej są Rosjanie. Oni napędzają trendy, a w ich guście leży przepych, stąd projektanci starają się sprostać tym wymaganiom. Obecnie w modzie dziecięcej królują świecące materiały, skóra, ćwieki i futra.
– Skóra i futra pojawiają się zazwyczaj w stylizacjach eleganckich, tych bardziej wizytowych. Są one zwłaszcza w modzie dla dziewczynek. Pojawiają się jako akcesoria, np. kołnierzyki, wykończenia przy rękawach, w kurteczkach – mówi Małgorzata Przyłęcka, stylista dzieci.
Styliści podkreślają, dziecko powinno się ubierać przede wszystkim wygodnie i odpowiednio do pogody. Trendy są tutaj na drugim miejscu. Oczywiście co roku sklepy oferują nam nowe kolekcje odzieży dziecięcej. Popularne sieciówki jak H&M, Zara, Reserved Kids, buty Bartek, Peacocks oferują ubrania zgodne z obowiązującymi trendami i w modnej kolorystyce. Wybierając jednak ubranie dla dziecka kierujmy się jego jakością.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.