Newsy

Według Nataszy Urbańskiej Agnieszka Komornicka była jej siostrą bliźniaczką w poprzednim życiu

2013-11-15  |  10:30

Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka nie tylko współpracują ze sobą, ale też przyjaźnią się. Urbańska podejrzewa nawet, że w poprzednim życiu panie musiały być bliźniaczkami, bo ich poglądy są dokładnie takie same. Wspólna praca nad projektami stała się dla nich przyjemnością, stąd decyzja o otwarciu butiku MUSES Urbańska&Komornicka.

Agnieszka Komornicka od lat ubierała Nataszę Urbańską. Największym wyzwaniem dla obu pań była praca nad kostiumami dla aktorki na plan spektaklu "Polita". Urbańska wyznała, że nie dogadywała się z poprzednią kostiumolog, zatem niemalże w ostatnich chwili poprosiła Komornicką o pomoc. Na szczęście przyjaciółka nie zawiodła i uszyła Urbańskiej sukienki zgodnie z jej gustem.

Musiałyśmy chyba w poprzednim życiu być bliźniaczkami, bo to jest aż niemożliwe. Tak się świetnie dogadujemy, jest cudownym człowiekiem, jest moim skarbem, zaraz po Januszu i córeczce, największym – żartuje Urbańska w wywiadzie dla agencją informacyjną Newserią Lifestyle

Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka oferują nie tylko gotowe projekty pod marką MUSES Urbańska&Komornicka. Proponują też, że uszyją coś na specjalne zamówienie. Ceny ubrań wahają się od 1.000 do 1.500 złotych.


Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.