Newsy

Wiklinowy koszyk w modnym kolorze i oryginalny dzwonek to niezbędne elementy damskiego roweru

2014-03-24  |  06:05
Rower miejski to dla kobiet coś więcej niż tylko środek transportu. Jego wygląd ma odzwierciedlać gust, osobowość i styl życia właścicielki. Dlatego panie coraz chętniej sięgają po gadżety, dzięki którym ich jednoślady nabierają indywidualnego charakteru.

Niemal każdy producent rowerów ma w swojej ofercie modele przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Charakteryzują się one przystosowaniem do kobiecej anatomii oraz ciekawym designem. Tradycyjne, jaskrawe kolory nie sprawdzają się w jednośladach dla kobiet, panie preferują bowiem barwy odwołujące się do sezonowych trendów w modzie. Zwłaszcza, że nie trzeba kupować nowego roweru, aby dostosować jego kolor do obowiązującej mody.

Jeśli chodzi o rower miejski, musi to być klasyczna damka na dużych oponach, najlepiej, żeby nie były one czarne, tylko na przykład brązowe lub beżowe. Kolejną rzeczą, która jest ważna przy wyborze roweru, jest kolor. Istnieje możliwość pomalowania ramy. Są lakiernie, które się tym zajmują  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Krasucka ze sklepu WygodnyRower.pl.

Kobiety lubią ponadto dodatki, które sprawiają, że ich rowery wyróżniają się spośród innych jednośladów. Hitem ubiegłego sezonu były wiklinowe kosze często z kolorową wyściółką. W sezonie wiosna/lato 2014 producenci rowerowych gadżetów proponują ponadto pokrowce na siodełka i uchwyty kierownicy, które kolorystycznie pasują do koszyka.

Największą popularność ma zdecydowanie kratka i pepitka. Szkocka krata typowa, ewentualnie kolorowa. Kobiety również decydują się na charakterystyczne, mocne kolory, z mocnymi florystycznymi wzorami. Oczywiście, jednolite również wchodzą w grę, także tutaj jest bardzo duży wybór podkreśla Paulina Krasucka.

Osłona tylnego koła roweru to połączenie użyteczności z designem. Z jednej strony chroni ona rowerzystkę i jej bagaż przed błotem lub wodą, z drugiej może być niebanalną ozdobą roweru. Wystarczy pomalować ją na ciekawy kolor bądź udekorować oryginalnym wzorem. Ten sam kolor lub motyw może zdobić także blokadę roweru.

Bardzo fajnym dodatkiem, dzięki któremu możemy spersonalizować rower, jest również dzwonek. W tym momencie mamy ich około 280 różnych rodzajów. Jest w czym wybierać. Również dodatki małe, typu uchwyty na kubek, przykręcane bezpośrednio do kierownicy nadają charakter naszym jednośladom  wymienia Paulina Krasucka.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.