Mówi: | Ewelina Lisowska |
Funkcja: | wokalistka |
Ewelina Lisowska: nie mam poczucia, że wygryzłam Dodę z reklamy sklepu Media Expert
Nie mam zamiaru kłócić się z nikim o takie drobnostki, jak udział w reklamie – mówi Ewelina Lisowska. Wokalistka została nową bohaterką kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert, zastępując w tej roli Dodę. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki Lisowska w spotach reklamowych postawiła przede wszystkim na zaakcentowanie swojej kariery muzycznej.
Doda była twarzą sieci elektromarketów Media Expert przez kilka lat. Jeszcze wiosną tego roku firma deklarowała chęć dalszej współpracy z wokalistką, niedawno jednak postanowiła zaskoczyć swoich klientów nową gwiazdą. Wybór padł na Ewelinę Lisowską. Specjaliści od reklamy Media Expert uznali, że młoda wokalistka jest nie tylko bardzo popularna wśród internautów, lecz także ma charyzmę, która przyciąga do niej uwagę ludzi. Doda w oficjalnym oświadczeniu stwierdziła, że woli skupić się na muzyce i bardziej intratnych kontraktach.
Ewelina Lisowska nie ma poczucia, że w jakikolwiek sposób przyczyniła się do utraty przez Dodę kontraktu z Media Expert.
– W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie. Nie mam zwyczaju się z nikim kłócić, a szczególnie nie o takie drobnostki – mówi Ewelina Lisowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
W spotach reklamowych Dody firma Media Expert postawiła zdecydowanie na seksapil, a nie muzyczną karierę gwiazdy. Wokalistka wystąpiła w roli celebrytki, która okazuje się mniejszą atrakcją niż dostępny w tych sklepach sprzęt RTV i AGD i której nie udaje się przyciągnąć uwagi klientów, nawet kiedy jest naga. W przypadku Eweliny Lisowskiej twórcy kampanii zdecydowali się od początku wyeksponować jej muzyczne dokonania. W spotach Lisowska na melodię swojego hitu „W stronę słońca” śpiewa: „Włączamy niskie ceny!”. Jest to nazwa cyklicznej promocji prowadzonej przez sieć elektromarketów.
– W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam. Twórcy spotu zdecydowali, żeby właśnie to pokazać w filmie, coś co jest mi bardzo bliskie. Moja osoba chyba bardziej kojarzy się ze śpiewaniem niż ze staniem na ściankach, bo te omijam szerokim łukiem. Nie zdarza mi się raczej chodzić na wydarzenia, które nie są związane z muzyką – mówi Ewelina Lisowska.
28 października ukazał się drugi album studyjny wokalistki „Nowe horyzonty”. 2 grudnia została wydana reedycja płyty pod nazwą „Nowe horyzonty (Deluxe Edition)”, na której znalazły się dwa dodatkowe utwory: „Nauka latania” i „Obsesja". 5 grudnia premierę miał teledysk do najnowszego singla „Nowe horyzonty” utrzymany w klimacie Dalekiego Wschodu.
– To jest już trzeci singiel z tej płyty, ale od razu powiem, że będzie również czwarty. Cztery single jak na jedną płytę to sporo. Powstaną też nowe utwory, nie chcę jeszcze za dużo zdradzać, ale nie zwalniam tempa, także w przyszłym roku na pewno wiele jeszcze będzie można ode mnie usłyszeć – mówi Ewelina Lisowska.
Czytaj także
- 2025-04-22: Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
- 2025-05-06: Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań
- 2025-04-04: Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-03-13: Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
- 2025-03-11: Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu
- 2025-02-11: Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
- 2025-02-06: Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
- 2025-02-25: Radosław Majdan: Do swojego domu chamstwa nie zapraszam i tak samo jest z Instagramem. Jeżeli ktoś zachowuje się nieładnie, to z dużą przyjemnością go blokuję
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.