Newsy

Nowoczesne akcesoria znacznie ułatwiają spacery z dzieckiem

2014-02-28  |  06:10

Spacer z małym dzieckiem wymaga zapakowania wielu niezbędnych akcesoriów. Producenci odpowiadając na oczekiwania mam, wprowadzają na rynek coraz bardziej funkcjonalne rozwiązania. Dużą popularnością cieszą się torby, które pomieszczą nie tylko dodatkowe ubranka i zabawki, lecz także utrzymają temperaturę mleka w butelce i pozwolą przewinąć dziecko w dowolnym miejscu. 

Torby dla mam są podzielone na sekcje służące do przechowywania poszczególnych gadżetów. Zawierają termoizolacyjne kieszonki na butelki, które utrzymują temperaturę mleka czy zupek nawet do czterech godzin. Kolejnym udogodnieniem jest laminowany, łatwy do czyszczenia przewijak, pozwalający położyć i przewinąć malucha w dowolnym miejscu oraz kieszeń na zużyte chusteczki czy pieluszki. Nie brakuje miejsca na inne akcesoria, np. zabawki oraz rzeczy mamy, takie jak portfel i telefon – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Urbańska ze sklepu z gadżetami dla dzieci Tublu.pl.

Torba jest przyczepiana do wózka, co stabilizuje i redukuje do minimum ciężar noszonych w niej przedmiotów.

To bardzo ważne, ponieważ zapakowana dziecięcymi rzeczami torba waży kilka kilogramów. W połączeniu z wagą malucha i wózka to naprawdę pokaźny bagaż. Nie ma potrzeby noszenia torby na ramieniu, choć oczywiście zawiera ona wygodne rączki, które sprawdzają się w przypadku przenoszenia dziecka i bagażu z wózka – dodaje ekspertka.

Cena tego typu produktów waha się od 250 do 400 zł. Aby zrekompensować wydatek, torby zostały zaprojektowane tak, aby można je było nosić nie tylko podczas spacerów z dzieckiem.

Torby nie należą do najtańszych. Na szczęście, ich wygląd jest uniwersalny. Wystarczy wyjąć kilka dodatkowych, dostosowanych do potrzeb dziecka, kieszonek. Wtedy torba dla mamy staje zwykłą torbą, którą z powodzeniem można nosić do pracy lub na spotkania ze znajomymi – mówi Karolina Urbańska.

Torby dla mam stanowią nowoczesną alternatywę dla klasycznych toreb oraz dają możliwość zestawienia ich z kilkoma mniejszymi opakowaniami. Ich producenci oferują również wygodne torby dla ojców oraz plecaki dla większych dzieci. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.