Mówi: | Karolina Urbańska |
Firma: | Tublu.pl |
Nowoczesne akcesoria znacznie ułatwiają spacery z dzieckiem
Spacer z małym dzieckiem wymaga zapakowania wielu niezbędnych akcesoriów. Producenci odpowiadając na oczekiwania mam, wprowadzają na rynek coraz bardziej funkcjonalne rozwiązania. Dużą popularnością cieszą się torby, które pomieszczą nie tylko dodatkowe ubranka i zabawki, lecz także utrzymają temperaturę mleka w butelce i pozwolą przewinąć dziecko w dowolnym miejscu.
– Torby dla mam są podzielone na sekcje służące do przechowywania poszczególnych gadżetów. Zawierają termoizolacyjne kieszonki na butelki, które utrzymują temperaturę mleka czy zupek nawet do czterech godzin. Kolejnym udogodnieniem jest laminowany, łatwy do czyszczenia przewijak, pozwalający położyć i przewinąć malucha w dowolnym miejscu oraz kieszeń na zużyte chusteczki czy pieluszki. Nie brakuje miejsca na inne akcesoria, np. zabawki oraz rzeczy mamy, takie jak portfel i telefon – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Urbańska ze sklepu z gadżetami dla dzieci Tublu.pl.
Torba jest przyczepiana do wózka, co stabilizuje i redukuje do minimum ciężar noszonych w niej przedmiotów.
– To bardzo ważne, ponieważ zapakowana dziecięcymi rzeczami torba waży kilka kilogramów. W połączeniu z wagą malucha i wózka to naprawdę pokaźny bagaż. Nie ma potrzeby noszenia torby na ramieniu, choć oczywiście zawiera ona wygodne rączki, które sprawdzają się w przypadku przenoszenia dziecka i bagażu z wózka – dodaje ekspertka.
Cena tego typu produktów waha się od 250 do 400 zł. Aby zrekompensować wydatek, torby zostały zaprojektowane tak, aby można je było nosić nie tylko podczas spacerów z dzieckiem.
– Torby nie należą do najtańszych. Na szczęście, ich wygląd jest uniwersalny. Wystarczy wyjąć kilka dodatkowych, dostosowanych do potrzeb dziecka, kieszonek. Wtedy torba dla mamy staje zwykłą torbą, którą z powodzeniem można nosić do pracy lub na spotkania ze znajomymi – mówi Karolina Urbańska.
Torby dla mam stanowią nowoczesną alternatywę dla klasycznych toreb oraz dają możliwość zestawienia ich z kilkoma mniejszymi opakowaniami. Ich producenci oferują również wygodne torby dla ojców oraz plecaki dla większych dzieci.
Czytaj także
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-10: Niewystarczające finansowanie polskiej nauki. Badacze rezygnują albo wyjeżdżają za granicę
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
- 2024-10-11: Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia są kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych
- 2024-10-14: Wyniki sprzedaży elektryków w Polsce jedne z najniższych w Europie. Eksperci widzą jednak duży potencjał
- 2024-09-20: Stypendia socjalne i zapomogi dla studentów dotkniętych powodzią. MNiSW apeluje do uczelni o priorytetowe rozpatrywanie wniosków
- 2024-09-17: Blisko 80 proc. Polaków obawia się zapalenia płuc. Mimo to świadomość szczepień profilaktycznych jest niska
- 2024-09-25: Trwają prace nad strategią migracyjną Polski na lata 2025–2030. Eksperci apelują o duży nacisk na mieszkalnictwo
- 2024-09-10: Prezes PAN: Akademia wymaga reformy i usprawnienia. Nie będzie ona skuteczna przy obecnym poziomie finansowania
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.