Mówi: | Ricardo Danziger |
Funkcja: | ekspert marki Puma |
Producenci butów piłkarskich prezentują nowości przed mistrzostwami świata. Dominuje obuwie lekkie i trwałe
Światowe koncerny przy tworzeniu najnowszych modeli obuwia sięgnęły po najnowsze technologie. Każda z firm postawiła nie tylko na trwałość i wygodę butów, lecz także na charakterystyczny wygląd swoich produktów, który wyróżni ich korki od innych.
– Dbanie o wytrzymałość nie jest niczym nowym. Chcemy dać naszym klientom but, który będzie miał ładny wygląd, a zarazem nie zniszczy się po kilku meczach. Do tego idealnego połączenia dochodzimy poprzez wykorzystanie zaawansowanej technologii, badania oraz konsultacje z piłkarzami – wyjaśnia Ricardo Danziger, ekspert marki Puma.
W tym roku Nike wypuściło buty bezszwowe ze specjalną skarpetą, która chroni staw skokowy, Adidas postawił na nowy sposób ogumienia korków, natomiast Puma przy konstruowaniu swojego buta wzorowała się kształtem ludzkiej stopy.
– Staramy się dopasować nasze obuwie do różnych typów piłkarzy. Bez względu na to, czy dany zawodnik bazuje na sile, czy szybkości, mamy dla każdego z nich odpowiedni produkt. Ogólnym trendem, który panuje teraz pośród producentów, jest dbałość o jak najniższą wagę buta. Staramy się stworzyć but jak najlżejszy, a zarazem odpowiednio wytrzymały, który uchroni naszego klienta od kontuzji – mówi agencji Newseria Lifestyle Danziger.
Często na zakup butów, które noszą gwiazdy piłki nożnej, swoich rodziców namawiają dzieci i młodzież.
– Rodzice muszą wziąć pod uwagę nie tylko modę i wygląd butów, lecz przede wszystkim wygodę i solidność wykonania. Buty muszą pasować oraz być trwałe. Złej jakości korki zniszczą się po trzech meczach, co oznacza, że pieniądze będą wyrzucone w błoto. Dziecko powinno nosić również buty jak najlepiej dopasowane. Oczywiście to także jest zależne od tego, czy dziecko gra w piłkę dla wyników, czy dla zabawy. Jeżeli chodzi o rekreację, można zakupić buty nawet o rozmiar większe. Natomiast jeżeli w grę wchodzi profesjonalna gra, buty muszą być dobrze dopasowane, co oznacza częstszy wydatek – dodaje Danziger.
Puma jest jednym z liderów rynku obuwia sportowego. Na mundialu w Brazylii w butach niemieckiej marki zaprezentują się m.in. Mario Balotelli, Cesc Fàbregas, Sergio Agüero, Yaya Touré i Gianluigi Buffon.
Czytaj także
- 2024-05-15: Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
- 2024-04-29: Niepełnoletni internauci czują się coraz mniej pewnie w sieci. Zasad cyberbezpieczeństwa mogą się uczyć za pomocą gry edukacyjnej
- 2024-05-02: Nadwyżki zbóż pozostaną problemem także w kolejnym sezonie. Wszystko zależy od zwiększenia możliwości eksportowych
- 2024-04-19: Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
- 2024-04-24: 72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
- 2024-04-19: Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
- 2024-05-06: Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
- 2024-04-09: Samorządy mogą wreszcie ubiegać się o pożyczki z KPO. Do pozyskania jest w sumie 40 mld zł na zielone inwestycje
- 2024-04-25: Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
- 2024-04-09: Polska w czołówce krajów UE pod względem odsetka kobiet badaczek. Ich udział spada jednak na wyższych szczeblach kariery naukowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.