Mówi: | Grzegorz Chyżyński |
Funkcja: | ekspert marki DUKA |
Uniwersalne i praktyczne akcesoria kuchenne wciąż najpopularniejszym prezentem ślubnym
Wśród praktycznych ślubnych prezentów królują akcesoria potrzebne do codziennego użytkowania w kuchni, takie jak sztućce, kieliszki do wina czy zestawy porcelanowe. Są to elementy uniwersalnego wyposażenia kuchni, które przydadzą się każdemu małżeństwu.
– Bardzo dobrym pomysłem na prezent jest kupienie tego, czego codziennie używamy i co przyda się w każdym nowym gospodarstwie domowym. Dużo zależy od tego, jak państwo młodzi spędzają czas, czy gustują w takim, a nie innym alkoholu. Akcesoria kuchenne to standardowe, ale zawsze pewne prezenty ślubne – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grzegorz Chyżyński, ekspert marki DUKA.
Dużą popularnością wśród ślubnych prezentów cieszą się w okresie wiosenno-letnim kosze piknikowe. Wyposażone w talerzyki, kubki oraz serwetki zestawy to uniwersalny i praktyczny prezent dla każdej pary, która kocha jedzenie na świeżym powietrzu.
Wybierając prezent dla młodego małżeństwa, należy unikać ekstrawaganckich pomysłów, jeśli nie ma pewności, że podarunek przypadnie do gustu obdarowanym.
– Najlepiej wstrzymać się z wyborem bardzo ryzykownego pomysłu. Jeżeli nie wiemy, jak wygląda mieszkanie przyszłych małżonków, to lepiej unikać bardzo charakterystycznych produktów, które mogą zaburzyć lub po prostu nie pasować do ich wnętrza. Czasami zdarzają się też przesądni klienci, którzy też nie chcą kupić pewnych produktów, bo twierdzą, że to może przynieść pecha. Zdarza się, że klienci nie chcą kupować w prezencie ślubnym noży lub zegarków – przyznaje Grzegorz Chyżyński.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.