Newsy

Uniwersalne i praktyczne akcesoria kuchenne wciąż najpopularniejszym prezentem ślubnym

2014-06-17  |  06:20
Mówi:Grzegorz Chyżyński
Funkcja:ekspert marki DUKA
  • MP4
  • Akcesoria kuchenne to od lat najpopularniejszy prezent ślubny. Goście weselni chętnie kupują przedmioty codziennego użytku, które młodzi małżonkowie wykorzystają przy urządzaniu mieszkania lub domu. Przy wyborze ślubnego prezentu warto postawić na podarunek uniwersalny, praktyczny i dostosowany do zainteresowań obdarowywanych.

    Wśród praktycznych ślubnych prezentów królują akcesoria potrzebne do codziennego użytkowania w kuchni, takie jak sztućce, kieliszki do wina czy zestawy porcelanowe. Są to elementy uniwersalnego wyposażenia kuchni, które przydadzą się każdemu małżeństwu.

    Bardzo dobrym pomysłem na prezent jest kupienie tego, czego codziennie używamy i co przyda się w każdym nowym gospodarstwie domowym. Dużo zależy od tego, jak państwo młodzi spędzają czas, czy gustują w takim, a nie innym alkoholu. Akcesoria kuchenne to standardowe, ale zawsze pewne prezenty ślubne – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grzegorz Chyżyński, ekspert marki DUKA.

    Dużą popularnością wśród ślubnych prezentów cieszą się w okresie wiosenno-letnim kosze piknikowe. Wyposażone w talerzyki, kubki oraz serwetki zestawy to uniwersalny i praktyczny prezent dla każdej pary, która kocha jedzenie na świeżym powietrzu.

    Wybierając prezent dla młodego małżeństwa, należy unikać ekstrawaganckich pomysłów, jeśli nie ma pewności, że podarunek przypadnie do gustu obdarowanym.

    Najlepiej wstrzymać się z wyborem bardzo ryzykownego pomysłu. Jeżeli nie wiemy, jak wygląda mieszkanie przyszłych małżonków, to lepiej unikać bardzo charakterystycznych produktów, które mogą zaburzyć lub po prostu nie pasować do ich wnętrza. Czasami zdarzają się też przesądni klienci, którzy też nie chcą kupić pewnych produktów, bo twierdzą, że to może przynieść pecha. Zdarza się, że klienci nie chcą kupować w prezencie ślubnym noży lub zegarków – przyznaje Grzegorz Chyżyński.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Teatr

    Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

    Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

    Media

    Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

    Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

    Firma

    Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

    Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.