Newsy

W Polsce działa tylko jeden sex-shop dla kobiet. Na Zachodzie jest ich wysyp

2013-12-13  |  06:05
Na Zachodzie formuła sex-shopów tylko dla kobiet powstała kilka lat temu i od razu się przyjęła. W Polsce jedyny sex-shop dla kobiet działa od dwóch lat pod szyldem LoveStore. Dosłowność zastąpiła w nim subtelność, próżno więc szukać w nim szukać gadżetów, które zazwyczaj kupują panowie. Sklep ten stanowi kontrę do nierzadko wulgarnej oferty i stylistyki tradycyjnych sex-shopów.

– Te wszystkie gadżety erotyczne, które na szczęście coraz bardziej interesują pary także w Polsce służą do zabawy. Do tego, żeby bawić się seksem. LoveStore stworzyłam po to, żeby gadżety erotyczne przestały kojarzyć się właśnie z takim poczuciem winy i wstydu. Żeby przestały się kojarzyć z czymś nienormalnym, z czymś wyuzdanym, a żeby zaczęły kojarzyć się nam z przyjemnością – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Joanna Keszka, właścicielka LoveStore i twórczyni portalu Barbarella.pl.

LoveStore został stworzony przede wszystkim z myślą o paniach, więc i oferta sklepu jest bardziej zróżnicowana. To nie jest kolejny przaśny sex-shop. Stroni od krzykliwych szyldów, kaset porno i tandetnych plastikowych zabawek, a zastępuje je subtelnymi gadżetami, erotycznymi strojami i olejkami do masażu.

– Staram się w Polsce wprowadzać nowe spojrzenie na sklepy z gadżetami erotycznymi, że mają być takie przyjazne kobietom, parom, mężczyznom miejsca, gdzie można kupić eleganckie, nowoczesne, modne gadżety erotyczne. Takie, które pozwalają nam odkrywać i zaprzyjaźniać się ze swoją seksualnością – podkreśla Joanna Keszka.

To miejsce przyjazne dla osób, które do erotycznych gadżetów podchodzą bez wstydu i nie czują zakłopotania w trakcie rozmowy o swoich potrzebach. A to bardzo ważne – podkreśla – bo seks jest istotną częścią naszego życia, pomaga nam budować intymną więź z partnerem.

Wnętrze sklepu jest jasne, kolorowe i urządzone z fantazją, a obsługa cierpliwie i bez zażenowania objaśnia klientom, co do czego służy. Sklep przy ul. Hożej 57 w Warszawie to pierwsze i jedyne tego typu miejsce w Polsce.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.