Newsy

Zosia Ślotała otwiera butik w centrum Warszawy

2013-11-08  |  11:50
Zosia Ślotała została brand managerem marki Just Paul. Ubrania z tej kolekcji już pokochały polskie gwiazdy. Teraz będą mogli je kupić wszyscy. Pierwszy butik tej marki będzie działać w centrum stolicy. Otwarcie jeszcze w tym miesiącu.

Salon z ubraniami od Zosi Ślotały mieścić się będzie przy ul Mokotowskiej 61 w Warszawie.

– Cieszę się. To pierwszy mój projekt, pierwsza marka, którą pomagałam stworzyć. To jest takie dziecko. Niesamowicie to się rozwija – mówi w agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Zosia Ślotała, stylistka.

Wygodne, ale stylowe. Proste, ale eleganckie. Odrobinę w sportowym stylu, ale odpowiednie na wiele okazji. Tak w skrócie można opisać ubrania z kolekcji Just Paul. Zosia Ślotała podkreśla, że ta marka stawia na najwyższą jakość tkanin. Wysoka jakość idzie jednak w parze z rozsądną ceną. To wypełnienie luki między sieciówkami i drogimi polskimi projektantami.

– To są krótkie kolekcje. Przez to, że wszystkie nasze klientki się znają, nie chcemy żeby chodziły w tym samym. Więc mamy co tydzień jakąś nowość. Klientki lubią wracać do butiku, sprawdzać, czy jest coś nowego i patrzeć, co proponujemy w tym tygodniu – podkreśla Ślotała.

Just Paul to nowa marka na polskim rynku. Bardzo szybko jednak zdobyła zaufanie gwiazd. Projekty przypadły już do gustu m.in. Ani Czartoryskiej, Aleksandrze Kiso czy Magdzie Mołek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.