Newsy

Zuza Jabłońska: „Voice” otworzył mi drzwi do świata muzycznego. Nadal mam kontakt z jurorami

2021-01-04  |  06:05

Kariera finalistki pierwszej polskiej edycji  „The Voice Kids” rozwija się bardzo dynamicznie. Zuza Jabłońska z sentymentem wspomina chwile spędzone na planie programu. Zaznacza, że to właśnie dzięki niemu obecnie może robić to, co kocha najbardziej, i dzielić się swoją twórczością z fanami. Mimo pandemii nie zamierza zwalniać tempa. Przyznaje, że w zawodowych postanowieniach wspierają ją również jurorzy talent show, z którymi mimo upływu czasu nie traci kontaktu.

Chociaż formuła programu „The Voice Kids” zakłada, że jest on konkursem, najistotniejsza wcale nie jest wygrana. Ważne są bowiem kontakty, które można nawiązać podczas realizacji kolejnych odcinków. Uczestnicy zdobywają również doświadczenie, które później widoczne jest na scenie podczas występów na żywo. Pewność siebie i wiara we własne możliwości sprawiają, że młodzi wokaliści osiągają sukcesy i realizują duże projekty.

– „Voice” otworzył mi drzwi do świata muzycznego. To była wspaniała przygoda, czułam się jak ryba w wodzie. Poznałam dużo wspaniałych ludzi, z którymi do tej pory utrzymuję kontakt. Wspominam program bardzo pozytywnie i odbieram go na plus – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Zuza Jabłońska.

Artystka w 2020 roku została jedną z bohaterek książki Justyny Sucheckiej „Young power. 30 historii o tym, jak młodzi zmieniają świat”. To wyróżnienie podsumowuje osiągnięcia Zuzy Jabłońskiej i jest dowodem jej sukcesu. Wokalistka podczas programu „The Voice Kids”  była w drużynie Tomsona i Barona z zespołu Afromental. Chociaż minęło już ponad trzy lata, nadal ma kontakt ze swoimi mentorami. Muzycy mocno jej kibicują.

– Mam kontakt z jurorami, co prawda aktualnie jest to głównie kontakt online. Chociaż niedawno widziałam się w studiu z Dawidem Kwiatkowskim. Natomiast z Tomsonem i Baronem od czasu do czasu wymienimy się SMS-ami. Jeżeli chodzi o uczestników, najbardziej zaprzyjaźniłam się z Tomkiem Gregorczykiem z zespołu 4Dreamers. Staliśmy się oddanymi przyjaciółmi – tłumaczy.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.