Newsy

Joanna Krupa: w programie „Misja Pies” widzowie zobaczą mnie jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom

2017-01-26  |  06:55
Mówi:Joanna Krupa (modelka)
Dorota Wilczak-Paluch (senior brand manager marki Pedigree)
  • MP4
  • Modelka została gospodynią nowego programu „Misja Pies”. Będzie w nim pomagać Polakom w wyborze odpowiedniego dla nich pupila oraz ułożeniu relacji między psem a właścicielem. Modelka twierdzi, że program ten był jej wielkim zawodowym marzeniem. 

    Joanna Krupa słynie z miłości do zwierząt. Od lat wspomaga schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz angażuje się w adopcję porzuconych psów. Sama jest właścicielką pięciu czworonogów, które przygarnęła ze schroniska. Od marca będzie natomiast gospodynią programu „Misja Pies” na antenie stacji TVN. Gwiazda twierdzi, że w ten sposób spełnia swoje wielkie marzenie.

     Chcę, żeby ludzie, moi fani, zobaczyli, jak wygląda moje życie, jak nie jestem w „Top Model”, w filmie, na wybiegu czy na czerwonym dywanie, żeby zobaczyli Joannę jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

    Celem programu „Misja Pies” jest pomoc osobom, które zdecydowały się zaadoptować psa. Joanna Krupa będzie towarzyszyć uczestnikom programu w wyprawie do schroniska i pomoże wybrać wymarzonego pupila. W każdym odcinku wraz z behawiorystą udzielać też będzie rad w zakresie opieki nad zwierzęciem oraz budowania relacji między psem a właścicielem.

    – Będziemy pomagać ludziom, którzy mają problemy z psiakami, które może są niegrzeczne, agresywne, może w domu chodzą siku albo na smyczy się ciągają – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Modelka wraz z ekspertami programu odwiedzi uczestników w ich domach, aby na miejscu pomóc w ułożeniu niesfornego pupila, pomóc adoptowanemu psu zaaklimatyzować się w nowych warunkach oraz wesprzeć właścicieli w nawiązaniu więzi z nowym domownikiem. Sponsorem „Misji Pies” jest marka Pedigree, która od wielu lat angażuje się w edukację w zakresie odpowiedzialnej opieki nad psami oraz bezpośrednią pomoc potrzebującym czworonogom. Tylko w 2016 roku właściciel marki, firma Mars, przekazała polskim schroniskom 300 ton karmy.

    – Angażujemy się w inicjatywy, które mają na celu promocję adopcji psów ze schronisk m.in. poprzez platformę Psadoptuj.pl. Jako pracownicy Marsa, producenta marki, angażujemy się w pomoc schroniskom, każdy z nas może dwa dni w roku poświęcić na pracę pomagając zwierzętom, m.in. w schroniskach, gdzie wyprowadzamy psy, budujemy budy dla psiaków – mówi Dorota Wilczak-Paluch, senior brand manager marki Pedigree.

    Joanna Krupa już zaczęła pracę na planie swojego nowego programu. Pierwsze odcinki widzowie stacji TVN zobaczą w marcu.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Farmacja

    Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

    Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

    Problemy społeczne

    Zmęczenie i spadek motywacji coraz częstszym problem polskich pracowników. Niewielu może liczyć na wsparcie pracodawców

    Polacy należą do najdłużej pracujących społeczeństw w Europie, co przekłada się też na wysoki odsetek osób odczuwających zmęczenie w pracy. Najczęstsze tego symptomy to znudzenie i brak motywacji, które na początku mogą się wydawać niepozorne, ale w dłuższej perspektywie mogą prowadzić do wypalenia zawodowego. Choć o zdrowie psychiczne pracowników najlepiej zatroszczą się oni sami, to również pracodawcy mają tutaj swoją rolę do odegrania. Czterech na 10 jednak nie dostrzega tego problemu.