Newsy

Joanna Krupa: w programie „Misja Pies” widzowie zobaczą mnie jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom

2017-01-26  |  06:55
Mówi:Joanna Krupa (modelka)
Dorota Wilczak-Paluch (senior brand manager marki Pedigree)
  • MP4
  • Modelka została gospodynią nowego programu „Misja Pies”. Będzie w nim pomagać Polakom w wyborze odpowiedniego dla nich pupila oraz ułożeniu relacji między psem a właścicielem. Modelka twierdzi, że program ten był jej wielkim zawodowym marzeniem. 

    Joanna Krupa słynie z miłości do zwierząt. Od lat wspomaga schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz angażuje się w adopcję porzuconych psów. Sama jest właścicielką pięciu czworonogów, które przygarnęła ze schroniska. Od marca będzie natomiast gospodynią programu „Misja Pies” na antenie stacji TVN. Gwiazda twierdzi, że w ten sposób spełnia swoje wielkie marzenie.

     Chcę, żeby ludzie, moi fani, zobaczyli, jak wygląda moje życie, jak nie jestem w „Top Model”, w filmie, na wybiegu czy na czerwonym dywanie, żeby zobaczyli Joannę jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

    Celem programu „Misja Pies” jest pomoc osobom, które zdecydowały się zaadoptować psa. Joanna Krupa będzie towarzyszyć uczestnikom programu w wyprawie do schroniska i pomoże wybrać wymarzonego pupila. W każdym odcinku wraz z behawiorystą udzielać też będzie rad w zakresie opieki nad zwierzęciem oraz budowania relacji między psem a właścicielem.

    – Będziemy pomagać ludziom, którzy mają problemy z psiakami, które może są niegrzeczne, agresywne, może w domu chodzą siku albo na smyczy się ciągają – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Modelka wraz z ekspertami programu odwiedzi uczestników w ich domach, aby na miejscu pomóc w ułożeniu niesfornego pupila, pomóc adoptowanemu psu zaaklimatyzować się w nowych warunkach oraz wesprzeć właścicieli w nawiązaniu więzi z nowym domownikiem. Sponsorem „Misji Pies” jest marka Pedigree, która od wielu lat angażuje się w edukację w zakresie odpowiedzialnej opieki nad psami oraz bezpośrednią pomoc potrzebującym czworonogom. Tylko w 2016 roku właściciel marki, firma Mars, przekazała polskim schroniskom 300 ton karmy.

    – Angażujemy się w inicjatywy, które mają na celu promocję adopcji psów ze schronisk m.in. poprzez platformę Psadoptuj.pl. Jako pracownicy Marsa, producenta marki, angażujemy się w pomoc schroniskom, każdy z nas może dwa dni w roku poświęcić na pracę pomagając zwierzętom, m.in. w schroniskach, gdzie wyprowadzamy psy, budujemy budy dla psiaków – mówi Dorota Wilczak-Paluch, senior brand manager marki Pedigree.

    Joanna Krupa już zaczęła pracę na planie swojego nowego programu. Pierwsze odcinki widzowie stacji TVN zobaczą w marcu.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.