Newsy

McDonald's startuje z nowym konceptem produktowym we Wrocławiu. Klienci będą mogli sami skomponować kanapki

2016-03-14  |  06:40
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Mówi:Krzysztof Kłapa
    Funkcja:dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich
    Firma:McDonald’s Polska
  • MP4
  • McDonald’s Polska otworzył we Wrocławiu piąty lokal, gdzie testuje nową usługę pozwalającą na indywidualne komponowanie burgerów. Gości mogą samodzielnie tworzyć swoje kompozycje smakowe  z 28 produktów. Wszystkie składniki są świeżo przygotowane, a kanapki zamawiane przy samoobsługowym ekranie i dostarczane potem przez kelnera do stolika. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym rozpoczęto testy tego projektu.

    – Wrocław jest piątą lokalizacją, w której rozpoczynamy realizację naszego testu, który wprowadza zupełną nowość do McDonald’s w skali światowej. To możliwość kreowania, budowania składu burgerów przez naszych gości. Skomponuj swój smak to przede wszystkim personalizacja. Blisko 30 składników, z których można skomponować swojego burgera – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich w McDonald’s Polska.

    Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym restauracja wprowadziła nowy projekt. Podobne rozwiązanie dotąd pojawiły się w zaledwie kilku krajach na świecie. 

    Jak podkreśla Krzysztof Kłapa, nowa usługa, może być receptą na budowanie więzi z dzisiejszym konsumentem, który zamiast masowości wybiera indywidualne podejście.

    – Badania pokazują, że dzisiejszy gość chce indywidualnego traktowania. Oczekuje takiego produktu, o którym marzy, jaki sobie wymyślił. McDonald’s jest w stanie to zrobić. To duży krok do przodu i wyzwanie dla konkurencji – ocenia dyrektor w McDonald’s.

    Wrocławska restauracja jest piątą w Polsce, w której nowe rozwiązanie jest testowane. W dwóch restauracjach w Warszawie, jednej w Bielawie i jednej w Kielcach, w których projekt został już wdrożony, rozwiązanie spotkało się z dużym zainteresowaniem klientów. Dla sieci to zupełna nowość. Kanapki można zamawiać przy samoobsługowym ekranie, a do stolika przyniosą je kelnerzy.

    – Nie ma jednej określonej grupy konsumentów, pod których przygotowujemy tę propozycję. Osoby młode bardzo chętnie korzystają z kiosków zamówieniowych. Takie zamówienia są realizowane z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, więc kioski przyciągają. Są one już powszechne w McDonald’s. Teraz kolejnym krokiem testowym jest to, jak je mądrze wykorzystać i jakie dać możliwości kreowania klientom – wskazuje Kłapa.

    Młodzi najlepiej radzą sobie z nowoczesną technologią, dla tych, którzy mogą mieć problemy ze złożeniem w ten sposób zamówienia, restauracja zapewnia pomoc obsługi. Wciąż działają także tradycyjne kasy, istnieje możliwość zamówienia przy nich burgerów z nowej oferty, choć ogranicza to jednak możliwości kreowania. Zdaniem eksperta kioski zamówieniowe i indywidualne komponowanie kanapki sprawią, że wizyta dostarczy klientom nie tylko doznań kulinarnych, ale również rozrywki.

    – Zaletą jest możliwość budowy czegoś, co jest realizowane zgodnie z naszym oczekiwaniem. Sami wybieramy skład, decydujemy o smaku, ilości warzyw, czy rodzaju sosów. Kolejną kwestią jest świeżość wykonania. Obecnie cały polski McDonald’s jest po procesie modernizacji i wszystkie produkty przygotowujemy na świeżo. Kiedy kończone jest zamówienie, dopiero wówczas rusza proces produkcji na kuchni – tłumaczy ekspert McDonald’s.

    Restauracja zwiększa też różnorodność oferowanych smaków. Przy tworzeniu burgera, klient może wybierać spośród 28 produktów. Może też zdecydować się na danie bardziej orientalne lub tradycyjne, z określonymi dodatkami i pieczywem.

    – Zwiększamy liczbę składników. Są marynowane buraki, ogórki, papryczki jalapeño, dodatki ostre, łagodne i dużo rodzajów sera, bekon, rodzaje pieczywa. Różnorodność i wybór to z pewnością kolejne zalety projektu – przekonuje Krzysztof Kłapa.

     

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Transport

    Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

    Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

    Transport

    M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

     Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

    Muzyka

    Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

    Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć