Newsy

Aneta Glam-Kurp: Liczę na to, że Krzysztof Stanowski zdecyduje się na zdemaskowanie Caroline Derpienski. Bardzo by mi to pomogło, bo ona oszukuje ludzi i nie daje mi spokoju

2024-01-29  |  06:17

Uczestniczka programu „Królowa przetrwania” nadal nie kryje swojej niechęci wobec Caroline Derpienski i nie może powiedzieć o niej ani jednego dobrego słowa. Uważa ją za oszustkę i manipulatorkę. Ma też nadzieję, że kiedyś wyjdą na jaw kłamstwa influencerki i ludzie się przekonają, że po prostu mieli do czynienia z mitomanką.  Aneta Glam-Kurp jest natomiast dumna z tego, co jej samej udało się osiągnąć w Miami, i jest przekonana, że dla innych może być wzorem do naśladowania.

Aneta Glam-Kurp cieszy się z tego, że Krzysztof Stanowski chce wziąć na celownik Caroline Derpienski i przeprowadzić dziennikarskie śledztwo dotyczące jej kariery na Florydzie. Jak przekonuje, będzie mu kibicować w tych działaniach.

– Jeśli pan Stanowski zdecyduje się na zdemaskowanie tej osoby, to bardzo by mi to pomogło. Pani C. nie tylko, że cały czas kłamie, oszukuje wszystkich i wymyśla sobie fałszywe życie, fałszywą karierę i fałszywe bogactwo, to również atakuje takich ludzi jak ja. Mnie ona bardzo denerwuje, ponieważ cały czas mam taką prześladowczynię. Cokolwiek zrobię w moim życiu, to ona śledzi to krok w krok i próbuje to kopiować. To jest bardzo niekomfortowe mieć takiego jakby stalkera – mówi agencji Newseria Lifestyle Aneta Glam-Kurp.

Uczestniczka programu „Królowa przetrwania” uważa, że kontrowersyjna influencerka cały czas depcze jej po piętach, bo po prostu wszystkiego jej zazdrości. Chciałaby być tak ambitna i przebojowa jak ona, żyć w luksusie i mieć kochającego partnera, ale na razie zostaje jej tylko bujna wyobraźnia.

– Ja w ogóle myślę, że ona jest moją największą fanką. Ja dla niej jestem takim idolem, wzorem do naśladowania. I ona na początku chyba nie zdawała sobie sprawy, jak trudno jest osiągnąć taki status, który ja mam, i nie chodzi tylko o status materialny, ale również o siłę kobiecą, którą ja posiadam. Do Miami przyjeżdżają miliony dziewczyn, a tylko kilku się udaje mieć cudowne życie. Tu trzeba mieć naprawdę silną osobowość, silny charakter i trzeba być prawdziwym, żeby to przeżyć i żeby dojść do jakiegoś sukcesu. I ona chyba zobaczyła, że jej w ogóle to nie wychodzi, więc znalazła sobie sposób, żeby wymyślać i oszukiwać ludzi, że jednak jej wychodzi – mówi.

Aneta Glam-Kurp podkreśla, że nigdy między nią a Caroline Derpienski nie doszło do bezpośredniej konfrontacji i ma nadzieję, że ich drogi nigdy się nie przetną. Dla niej nie jest ona odpowiednią partnerką do rozmowy.

– Ona kontaktuje się ze mną za pośrednictwem mediów, bezpośrednio nie mamy kontaktów, bo byśmy się chyba pozabijały, przynajmniej wyszarpały sobie włosy. Chociaż zobaczyłam ją niedawno na żywo, przechodziłyśmy dosłownie naprzeciwko siebie i w ogóle nie było żadnej agresji, więc myślę, że ona się mnie bardzo boi – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.