Newsy

Katarzyna Zielińska: Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd. Mam w szafie dużo takich ubrań

2016-01-19  |  06:55

Aktorka lubi łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji. Nie wstydzi się kupowania w popularnych sieciówkach i namawia do tego wszystkie kobiety. Jej zdaniem w sklepach tych można obecnie dostać kolekcje o światowej jakości, często pochodzące od znanych projektantów.

Katarzyna Zielińska uważana jest za jedną z polskich ikon mody. Aktorka przyznaje, że moda jest jej wielką pasją, stara się jednak nie podążać ślepo za obowiązującymi trendami. Z sezonowych propozycji projektantów wybiera, to co najlepiej pasuje do jej osobowości i sylwetki. Uwielbia zwłaszcza buty i T-shirty. Swój styl określa jako prostą elegancję dotyczy to zwłaszcza kreacji wieczorowych.

– Wybieram stonowane kolory, ładne materiały, proste kroje, chyba takie najbezpieczniejsze dla mnie rzeczy. A na co dzień są to głównie dżinsy i płaskie obuwie. Dla mnie jako matki to się najlepiej sprawdza – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka lubi modowe eksperymenty, chętnie poszukuje nowych stylów i trendów. Lubi łączyć ubrania praktyczne z bardziej kobiecymi fasonami. Chętnie kupuje projekty luksusowych marek, ale nie obawia się też ubrań z popularnych odzieżowych sieciówek. Twierdzi, że łączenie ubrań ekskluzywnych i tych pochodzących z sieciówek w jednej stylizacji to bardzo dobre rozwiązanie.

– Mam dużo ubrań z sieciówek w domu i uważam, że te sklepy teraz też mają fajne kolekcje, dobre materiały i ciekawe kroje. Absolutnie nie ma się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie, warto je zakładać, bo to są naprawdę już takie światowe kolekcje mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka sama próbuje swoich sił w projektowaniu. Stworzyła już kolekcję dla kobiet, linię akcesoriów dla dzieci oraz wielofunkcyjne torby dla młodych mam. Torby mają klasyczny fason shopper bag i występują w aż dziesięciu wzorach. Katarzyna Zielińska twierdzi, że chwilowo na tym zamierza poprzestać.

– Na razie to rozwijamy, bo to początek dopiero jesienno-zimowego sezonu, przed nami wiosna-lato, więc będą nowe wzory zapowiada Katarzyna Zielińska.

Aktorka zapewnia, że projektowanie traktuje wyłącznie jako dodatek do pracy zawodowej. Teraz zamierza się skupić bardziej na karierze aktorskiej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.