Newsy

Katarzyna Zielińska: Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Nie mam czasu chodzić po sklepach

2018-09-13  |  06:32

Aktorka podkreśla, że zakupy online bardzo ułatwiają jej życie i pozwalają zaoszczędzić sporo energii. Z powodu licznych obowiązków zawodowych oraz opieki nad dziećmi nie zawsze ma bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po sklepach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia zakupy o każdej porze.

Zielińska zdradza, że jeszcze kilka lat temu nie była zwolenniczką kupowania w internecie i miała w tej kwestii same złe doświadczenia. Rzadko kiedy udało jej się trafić w rozmiar, w kolor bądź dopasować fason. Z czasem jednak nabrała przekonania do sklepów online i teraz już wie, że można dokonać dobrego wyboru danego produktu, sugerując się jedynie zdjęciem i opisem w sieci.  

Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Po pierwsze nie mam czasu chodzić po sklepach, po drugie – może po 30. człowiekowi bardziej nie chce się ruszać. Wolę w sieci, bo siadam wieczorem czy w nocy, jak mam chwilę czasu, parę rzeczy zamówię, często trafiam z rozmiarem, więc jest OK i nie tracę czasu, przeznaczam go dla najbliższych – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska podkreśla, że często tak zupełnie przypadkowo przeglądając internet, trafia na jakieś modowe perełki, niebanalne dodatki czy kosmetyki, które okazują się strzałem w dziesiątkę.

 Nie mam czasu śledzić cały czas internetu i z telefonem być w ręku, bo bym nic nie ugotowała, nie poszłabym na spacer, nie poszłabym na rower, a to są moje priorytety, taki czas z najbliższymi. Ale lubię bardzo sieć, internet, jestem instagramową maniaczką też – mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka przyznaje, że Instagram jest dla niej nie tylko miejscem, gdzie może podzielić się wycinkiem swojego życia zawodowego i prywatnego, lecz przede wszystkim źródłem inspiracji i trendów, które obowiązują niemal na każdej płaszczyźnie. Zamiast więc tracić czas na dojazdy do sklepów stacjonarnych i stanie w długich kolejkach woli zajrzeć do internetu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.