Mówi: | Paulina Krupińska |
Funkcja: | modelka |
Paulina Krupińska: Od kiedy zostałam mamą, praktycznie wszystko kupuję w internecie. Nawet produkty spożywcze
Modelka przyznaje, że zakupy online to dla niej duży komfort i wygoda. Bez wychodzenia z domu może bowiem zamówić każdy produkt – od odzieży, poprzez kosmetyki i środki czystości, aż do jedzenia, a kiedy dana rzecz nie spełnia wymogów – przysługuje jej prawo do zwrotu bądź reklamacji. Modelka zdradza, że takie sytuacje również się jej zdarzały, szczególnie w przypadku jakichś niezbyt dopasowanych części garderoby.
Paulina Krupińska podkreśla, że bardzo często korzysta z zakupów online i dla niej takie transakcje mają zdecydowanie więcej plusów, niż minusów. Przede wszystkim w jednym miejscu ma dostęp do ogromnej ilości różnego rodzaju produktów, może przeczytać opinie o towarach, a co najważniejsze – oszczędza czas, bo nie musi stać w kolejkach, co dla matki dwojga dzieci jest dużym komfortem.
– Od kiedy zostałam mamą, kupuję praktycznie wszystko online i jest to dla mnie świetne rozwiązanie. Nawet zakupy spożywcze kupuję online, a jeszcze teraz przy tych upałach, kiedy z dziećmi jest trudno wyjść z domu, jest to najlepsza opcja. Chociaż czasem jeszcze bardziej nadszarpnie mój budżet domowy niż te zakupy w rzeczywistości, bo online to się tak łatwo klika i ta suma tak rośnie i rośnie, potem patrzę i trzeba to usunąć, to usunąć, powiedzieć: dobra, Krupińska, weź się w garść, tyle wystarczy – mówi agencji Newseria Lifestyle Paulina Krupińska.
Modelka przyznaje, że lubi przeglądać oferty w sieci, a wirtualne "wycieczki" po e-sklepach bardzo często kończą się konkretnym zakupem. Choć czasem jest to chybiony krok, to jednak przepisy umożliwią szybką naprawę błędu.
– O tyle jest super, że sklepy internetowe oferują zwrot, kurier puka do domu, odbiera paczuszkę i jest to genialne rozwiązanie, więc nawet jak się taki zakup trafił, to mogłam to oddać i nic nie czeka w szafie na jakąś specjalną okazję – mówi Paulina Krupińska.
Modelka najwięcej czasu poświęca ostatnio swoim dzieciom, ale w przyszłości nie zamierza całkowicie rezygnować z aktywności zawodowej. Nie chce jednak ujawniać szczegółów nowych projektów.
– Jeszcze wszystko muszę zostawić w tajemnicy, bo cały czas prowadzę rozmowy dotyczące różnych zawodowych moich realizacji, więc na razie jeszcze nie mogę nic zdradzić – mówi Paulina Krupińska.
Czytaj także
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-20: KE przedstawia białą księgę obronności europejskiej. Nowa strategia UE zakłada zmianę podejścia do zdolności obrony i inwestycji w ten obszar
- 2025-03-26: Złoto przebiło barierę 3 tys. dol. za uncję. Sytuacja na świecie wskazuje na dalsze wzrosty cen
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
- 2024-12-30: Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.