Mówi: | Paulina Krupińska |
Funkcja: | modelka |
Paulina Krupińska: Od kiedy zostałam mamą, praktycznie wszystko kupuję w internecie. Nawet produkty spożywcze
Modelka przyznaje, że zakupy online to dla niej duży komfort i wygoda. Bez wychodzenia z domu może bowiem zamówić każdy produkt – od odzieży, poprzez kosmetyki i środki czystości, aż do jedzenia, a kiedy dana rzecz nie spełnia wymogów – przysługuje jej prawo do zwrotu bądź reklamacji. Modelka zdradza, że takie sytuacje również się jej zdarzały, szczególnie w przypadku jakichś niezbyt dopasowanych części garderoby.
Paulina Krupińska podkreśla, że bardzo często korzysta z zakupów online i dla niej takie transakcje mają zdecydowanie więcej plusów, niż minusów. Przede wszystkim w jednym miejscu ma dostęp do ogromnej ilości różnego rodzaju produktów, może przeczytać opinie o towarach, a co najważniejsze – oszczędza czas, bo nie musi stać w kolejkach, co dla matki dwojga dzieci jest dużym komfortem.
– Od kiedy zostałam mamą, kupuję praktycznie wszystko online i jest to dla mnie świetne rozwiązanie. Nawet zakupy spożywcze kupuję online, a jeszcze teraz przy tych upałach, kiedy z dziećmi jest trudno wyjść z domu, jest to najlepsza opcja. Chociaż czasem jeszcze bardziej nadszarpnie mój budżet domowy niż te zakupy w rzeczywistości, bo online to się tak łatwo klika i ta suma tak rośnie i rośnie, potem patrzę i trzeba to usunąć, to usunąć, powiedzieć: dobra, Krupińska, weź się w garść, tyle wystarczy – mówi agencji Newseria Lifestyle Paulina Krupińska.
Modelka przyznaje, że lubi przeglądać oferty w sieci, a wirtualne "wycieczki" po e-sklepach bardzo często kończą się konkretnym zakupem. Choć czasem jest to chybiony krok, to jednak przepisy umożliwią szybką naprawę błędu.
– O tyle jest super, że sklepy internetowe oferują zwrot, kurier puka do domu, odbiera paczuszkę i jest to genialne rozwiązanie, więc nawet jak się taki zakup trafił, to mogłam to oddać i nic nie czeka w szafie na jakąś specjalną okazję – mówi Paulina Krupińska.
Modelka najwięcej czasu poświęca ostatnio swoim dzieciom, ale w przyszłości nie zamierza całkowicie rezygnować z aktywności zawodowej. Nie chce jednak ujawniać szczegółów nowych projektów.
– Jeszcze wszystko muszę zostawić w tajemnicy, bo cały czas prowadzę rozmowy dotyczące różnych zawodowych moich realizacji, więc na razie jeszcze nie mogę nic zdradzić – mówi Paulina Krupińska.
Czytaj także
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
- 2024-12-30: Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
- 2024-12-05: Przedświąteczna gorączka zakupów może sprzyjać nieprzemyślanym decyzjom. UOKiK ostrzega przed nadmiernym zadłużaniem
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-08-20: Paulina Sykut-Jeżyna: „Halo tu Polsat” ma być inne od tego, co jest teraz na rynku. Mam swój pomysł na siebie w tym programie i nikim nie zamierzam się inspirować
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-13: Paulina Sykut-Jeżyna: Byłam już na Mazurach, a teraz lecę do Grecji. Wszędzie ceny wzrosły, ale przecież można wybierać różne miejsca i wedle uznania planować wydatki
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2024-07-02: Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
- 2024-08-01: Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.