10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!
Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki.
10 listopada br. marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony. W tegorocznej edycji przygotowano specjalną, „jeżową” wersję hitu Majki Jeżowskiej z tekstem autorstwa Jacka Cygana, a także oryginalny mechanizm angażujący społeczność – „Twoje kliki wspierają jeżyki”. Dzięki niemu każdy codziennie mógł wesprzeć swojego ulubionego jeżyka, klikając w ikonę na stronie marki.
– Z ogromną satysfakcją mogę powiedzieć, że dzięki niestandardowemu podejściu, zaangażowaniu Majki Jeżowskiej oraz szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej nasza akcja odniosła imponujący sukces, osiągając ponad 9,3 miliona wyświetleń w sieci. Realne efekty naszych działań widoczne są także w zaangażowaniu użytkowników, które bezpośrednio przełożyło się na wsparcie dla Ośrodka ”Jeżurkowo” w Skierdach. Przekazaliśmy aż 8000 pełnowartościowych posiłków – podkreśla Michalina Abramowicz, Brand Manager marki Jeżyki.
Dodatkowo marka Jeżyki przekazała 2000 posiłków Ośrodkowi Rehabilitacji Jeży „Jerzy dla Jeży” w Kłodzku, który podczas trwania akcji ucierpiał w wyniku powodzi.
Co więcej, dzięki merytorycznemu wsparciu Fundacji Primum zajmującej się ochroną dzikich zwierząt obalaliśmy też „jeżomity” – powszechnie panujące w społeczeństwie przekonania o jeżach, które okazują się być nie do końca prawdziwe. Dzięki temu użytkownicy odwiedzający stronę jezykiciastka.pl mogli skonfrontować swoją wiedzę z faktami o jeżach.
Kreację oraz kompleksową organizację kampanii zrealizowała agencja NAV. Teledysk wyreżyserował Miłosz Sakowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, natomiast zakupem mediów zajął się Mint Media. Doradztwo w zakresie public relations zapewniał Kolterman Media Communications.
Producent: Colian
Marka: Jeżyki

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.