„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w rzeczywistość.
15 grudnia o godzinie 19:30 na antenie TVN wyemitowany zostanie półfinałowy odcinek programu LEGO Masters, zrealizowany na terenie WIŚNIOWSKI Expo w Wielogłowach. Tym razem na uczestników programu czekają konstruktorskie wyzwania, a także gość specjalny odcinka – Joanna Koroniewska.
To wydarzenie jest połączeniem świata innowacyjnych produktów marki WIŚNIOWSKI z kreatywnością uczestników, którzy w półfinałowym odcinku będą musieli odkryć w sobie architektów. Na potrzebny nagrań polski lider bram, okien, drzwi i ogrodzeń wyposażył swój showroom w bramy garażowe o kultowych kolorach klocków LEGO.
WIŚNIOWSKI na mapie LEGO Masters
Obecność WIŚNIOWSKI w programie to dowód uznania dla silnej pozycji marki oraz jej innowacyjnego podejścia do technologii. – Współpraca z globalną marką LEGO, której misja wyraża się w zdaniu „Build the future” stanowi doskonałe uzupełnienie realizowanej przez nas strategii komunikacji – podsumowuje Agata Stachoń, kierownik komunikacji marketingowej WIŚNIOWSKI. – Twórcy programu zobaczyli potencjał w naszych produktach i inspirującej przestrzeni. Wiele pasji i historii sukcesu miało przecież swój początek właśnie w garażu, którego najważniejszym elementem jest brama garażowa, nasz topowy produkt, dostarczany na rynek w wersji automatycznej już od 1989 roku – dodaje.
Półfinał pełen wyzwań
A skoro półfinał w firmie WIŚNIOWSKI, nie mogło być inaczej! W niedzielnym odcinku uczestnicy LEGO Masters będą musieli zaprojektować i zbudować unikalne garaże, które oddadzą charakter wylosowanych przez nich postaci, takich jak: wędkarz, sportowiec czy gitarzysta. Kluczowym elementem każdej konstrukcji będzie mechanizm otwierania bram – inspirowany rozwiązaniami technologicznymi WIŚNIOWSKI. Zwycięski zespół uzyska przewagę w kolejnym etapie, gdzie zadaniem będzie stworzenie z klocków LEGO wiernych replik wybranych przedmiotów. Specjalnym gościem i jurorką odcinka będzie Joanna Koroniewska, uznana aktorka, która oceni efekty pracy uczestników. Półfinał wyłoni trzy najlepsze duety, które w wielkim finale zmierzą się w walce o mistrzowski tytuł, czek na niebagatelną kwotę 100 000 zł i zestawy klocków.
Czwarty odcinek „LEGO Masters. Kierunek Polska” pojawi się na antenie TVN i w serwisie Max już w niedzielę 15 grudnia o godzinie 19:30. Nie przegapcie okazji, by zobaczyć WIŚNIOWSKI w roli partnera najbardziej kreatywnego show w Polsce.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.