„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w rzeczywistość.
15 grudnia o godzinie 19:30 na antenie TVN wyemitowany zostanie półfinałowy odcinek programu LEGO Masters, zrealizowany na terenie WIŚNIOWSKI Expo w Wielogłowach. Tym razem na uczestników programu czekają konstruktorskie wyzwania, a także gość specjalny odcinka – Joanna Koroniewska.
To wydarzenie jest połączeniem świata innowacyjnych produktów marki WIŚNIOWSKI z kreatywnością uczestników, którzy w półfinałowym odcinku będą musieli odkryć w sobie architektów. Na potrzebny nagrań polski lider bram, okien, drzwi i ogrodzeń wyposażył swój showroom w bramy garażowe o kultowych kolorach klocków LEGO.
WIŚNIOWSKI na mapie LEGO Masters
Obecność WIŚNIOWSKI w programie to dowód uznania dla silnej pozycji marki oraz jej innowacyjnego podejścia do technologii. – Współpraca z globalną marką LEGO, której misja wyraża się w zdaniu „Build the future” stanowi doskonałe uzupełnienie realizowanej przez nas strategii komunikacji – podsumowuje Agata Stachoń, kierownik komunikacji marketingowej WIŚNIOWSKI. – Twórcy programu zobaczyli potencjał w naszych produktach i inspirującej przestrzeni. Wiele pasji i historii sukcesu miało przecież swój początek właśnie w garażu, którego najważniejszym elementem jest brama garażowa, nasz topowy produkt, dostarczany na rynek w wersji automatycznej już od 1989 roku – dodaje.
Półfinał pełen wyzwań
A skoro półfinał w firmie WIŚNIOWSKI, nie mogło być inaczej! W niedzielnym odcinku uczestnicy LEGO Masters będą musieli zaprojektować i zbudować unikalne garaże, które oddadzą charakter wylosowanych przez nich postaci, takich jak: wędkarz, sportowiec czy gitarzysta. Kluczowym elementem każdej konstrukcji będzie mechanizm otwierania bram – inspirowany rozwiązaniami technologicznymi WIŚNIOWSKI. Zwycięski zespół uzyska przewagę w kolejnym etapie, gdzie zadaniem będzie stworzenie z klocków LEGO wiernych replik wybranych przedmiotów. Specjalnym gościem i jurorką odcinka będzie Joanna Koroniewska, uznana aktorka, która oceni efekty pracy uczestników. Półfinał wyłoni trzy najlepsze duety, które w wielkim finale zmierzą się w walce o mistrzowski tytuł, czek na niebagatelną kwotę 100 000 zł i zestawy klocków.
Czwarty odcinek „LEGO Masters. Kierunek Polska” pojawi się na antenie TVN i w serwisie Max już w niedzielę 15 grudnia o godzinie 19:30. Nie przegapcie okazji, by zobaczyć WIŚNIOWSKI w roli partnera najbardziej kreatywnego show w Polsce.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.