Komunikaty PR

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

2024-12-02  |  11:10
Biuro prasowe

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.

Święta z Pepsi

Tegoroczna kampania świąteczna Pepsi zachęca Polaków do odłożenia w tym napiętym czasie mniej priorytetowych zadań i rozpoczęcia świętowania wspólnie z Pepsi. Hasło „Pssst, poświętuj trochę” doskonale oddaje podwójne znaczenie tego wyjątkowego okresu. Z jednej strony nawiązuje do charakterystycznego dźwięku otwierania puszki Pepsi, który oznacza moment wytchnienia i odprężenia. Z drugiej szept „pssst” przypomina gest bliskości, którym dyskretnie zapraszamy najbliższych do wspólnego świętowania. Kampania w subtelny sposób przypomina, że to właśnie te drobne, wspólne momenty tworzą magię świąt i pomagają zatrzymać się na chwilę w codziennym pośpiechu. Pepsi zachęca, by otworzyć puszkę, odetchnąć i poczuć radość płynącą z najważniejszych chwil w roku. Tym samym marka w ramach kampanii zaplanowała świąteczne aktywacje konsumenckie, szerokie działania w tradycyjnych, zasięgowych mediach, uwzględniając TV oraz reklamy DOOH, a także internetowe, stawiając na różnorodne i kontekstowe formy komunikacji. Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam VOD, w tym na platformach takich jak YouTube oraz kampanie w social mediach, z naciskiem na Meta i TikTok. Marka podjęła również współpracę z polskimi artystami, tworząc świąteczny merch, który będzie można zdobyć w konkursie promowanym na platformach Empik.

Święta to wyjątkowy czas, który warto w pełni poświęcić bliskim, celebrując wspólne chwile i atmosferę spokoju. W naszej kampanii chcieliśmy zachęcić do zatrzymania się na moment, oderwania od codziennego pośpiechu i pozwolenia sobie na odrobinę przyjemności oraz relaksu, by w pełni cieszyć się magią tego okresu” – dodaje Ania Piekarska Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero.

Święta są od świętowania – reszta może poczekać!

Pepsi, w ramach kampanii, organizuje konkurs konsumencki, który rusza już 2 grudnia, zachęcając uczestników do wskazania mniej istotnych obowiązków mogących “poczekać” w świątecznym okresie. Marka zaprasza również do udziału w rywalizacji o nagrody, które pozwolą rozpocząć świętowanie jeszcze wcześniej. Konkurs odbędzie się na platformie www.joy-pepsico.eu, gdzie można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba, karty podarunkowe do Empik.com, abonamenty Empik Go Max, a także świąteczne swetry lub koce stworzone we współpracy z polskimi artystami słynącymi z kreatywności i wyjątkowego stylu – Szmat Skład i Mają Pilarek. Te unikalne produkty pomogą znaleźć chwilę wytchnienia i cieszyć się prawdziwą magią Świąt, bez presji codziennych obowiązków.

Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja kreatywna PepsiCo -  Sips & Bites. Zaś za lokalne dostosowanie konceptu na rynek polski odpowiada Feeders Agency. Działania PR powierzono Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów realizuje Zenith Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media 10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!
2024-11-13 | 13:00

10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!

Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Krystian Ochman: Gram na trąbce i na fortepianie. Nie mogę jednak ćwiczyć w domu, bo sąsiedzi interweniują

W utworze „Gdy nikt nie widzi” artysta nagrał partię trąbki, ale jak przekonuje, nie było to dla niego szczególnie duże wyzwanie. Mimo dłuższej przerwy w grze szybko udało mu się wrócić do formy, choć nie mógł pozwolić sobie na ćwiczenie w domu, bo miał świadomość, że może być to uciążliwe dla sąsiadów. Zdarzały się już takie interwencje, więc teraz jest bardziej ostrożny. Krystian Ochman podkreśla, że umie jeszcze grać na fortepianie, ale żałuje, że będąc nastolatkiem, nieco z lenistwa nie kontynuował nauki gry na gitarze. Teraz chce to nadrobić.

Ochrona środowiska

Liczebność ponad 40 gatunków ptaków gwałtownie spada. Coraz mniej czajek i gawronów

Na „Czerwonej liście ptaków Polski” jest ponad 40 gatunków, których liczebność spada w gwałtownym tempie. W bliższej lub dalszej perspektywie są zagrożone wyginięciem – alarmuje Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków. Problem dotyczy głównie gatunków związanych z krajobrazem łąkowym, a także wodno-błotnym. Coraz mniej w naszym środowisku jest m.in. czajek i gawronów.

Uroda

Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem

W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest  jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.