Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.
Święta z Pepsi
Tegoroczna kampania świąteczna Pepsi zachęca Polaków do odłożenia w tym napiętym czasie mniej priorytetowych zadań i rozpoczęcia świętowania wspólnie z Pepsi. Hasło „Pssst, poświętuj trochę” doskonale oddaje podwójne znaczenie tego wyjątkowego okresu. Z jednej strony nawiązuje do charakterystycznego dźwięku otwierania puszki Pepsi, który oznacza moment wytchnienia i odprężenia. Z drugiej szept „pssst” przypomina gest bliskości, którym dyskretnie zapraszamy najbliższych do wspólnego świętowania. Kampania w subtelny sposób przypomina, że to właśnie te drobne, wspólne momenty tworzą magię świąt i pomagają zatrzymać się na chwilę w codziennym pośpiechu. Pepsi zachęca, by otworzyć puszkę, odetchnąć i poczuć radość płynącą z najważniejszych chwil w roku. Tym samym marka w ramach kampanii zaplanowała świąteczne aktywacje konsumenckie, szerokie działania w tradycyjnych, zasięgowych mediach, uwzględniając TV oraz reklamy DOOH, a także internetowe, stawiając na różnorodne i kontekstowe formy komunikacji. Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam VOD, w tym na platformach takich jak YouTube oraz kampanie w social mediach, z naciskiem na Meta i TikTok. Marka podjęła również współpracę z polskimi artystami, tworząc świąteczny merch, który będzie można zdobyć w konkursie promowanym na platformach Empik.
„Święta to wyjątkowy czas, który warto w pełni poświęcić bliskim, celebrując wspólne chwile i atmosferę spokoju. W naszej kampanii chcieliśmy zachęcić do zatrzymania się na moment, oderwania od codziennego pośpiechu i pozwolenia sobie na odrobinę przyjemności oraz relaksu, by w pełni cieszyć się magią tego okresu” – dodaje Ania Piekarska Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero.
Święta są od świętowania – reszta może poczekać!
Pepsi, w ramach kampanii, organizuje konkurs konsumencki, który rusza już 2 grudnia, zachęcając uczestników do wskazania mniej istotnych obowiązków mogących “poczekać” w świątecznym okresie. Marka zaprasza również do udziału w rywalizacji o nagrody, które pozwolą rozpocząć świętowanie jeszcze wcześniej. Konkurs odbędzie się na platformie www.joy-pepsico.eu, gdzie można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba, karty podarunkowe do Empik.com, abonamenty Empik Go Max, a także świąteczne swetry lub koce stworzone we współpracy z polskimi artystami słynącymi z kreatywności i wyjątkowego stylu – Szmat Skład i Mają Pilarek. Te unikalne produkty pomogą znaleźć chwilę wytchnienia i cieszyć się prawdziwą magią Świąt, bez presji codziennych obowiązków.
Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja kreatywna PepsiCo - Sips & Bites. Zaś za lokalne dostosowanie konceptu na rynek polski odpowiada Feeders Agency. Działania PR powierzono Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów realizuje Zenith Polska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.