10. urodziny OKK! PR
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Historia agencji OKK! PR dowodzi, że jej założycielka, Olga Kisiel-Konopka, swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Zdobyła zaufanie dużych marek związanym z designem i architekturą, budując silną pozycję własnej firmy na rynku wnętrzarskim. Dziś daje swym Klientom pewność, że przez kolejne lata mogą czuć się bezpiecznie. 27 listopada 2022 r., w siedzibie SARP, w Pałacu Zamoyskich, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR.
Agencja OKK! PR specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek architektonicznych, budowlanych i wnętrzarskich. Ponad 10-osobowy zespół zajmuje się na co dzień komunikacją na różnych płaszczyznach, odpowiadając za: public relations, social media, influencer marketing oraz organizację eventów i webinarów. Firma działa w branży od 2012 roku, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby swoich Klientów. Zespół OKK! PR stanowią eksperci z zakresu komunikacji, tworzenia contentu oraz mediów społecznościowych, których wiedza i doświadczenie są gwarantem wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę.
OKK! PR nie byłoby jednak bez założycielki agencji - Olgi Kisiel-Konopka, która swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Kierując się w życiu słowami Konfucjusza: „Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu”, codzienne obowiązki zawodowe zamieniła w swoją największą pasję. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu do klienta, zdobyła zaufanie dużych firm z branży związanej z designem i architekturą, budując tym samym silną pozycję własnej marki na rynku. Dziś daje swym Klientom poczucie bezpieczeństwa oraz pewność, że są w dobrych rękach.
10. urodziny OKK! PR
Okrągły jubileusz istnienia firmy na rynku stał się świetnym pretekstem, aby spotkać się z pracownikami, dziennikarzami, klientami i przyjaciółmi OKK! PR. 27 listopada 2022 r., w Pałacu Zamoyskich w Warszawie, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR. Część oficjalną zainaugurowała dziennikarka Dzień dobry TVN, Katarzyna Jaroszyńska. Następnie na scenie pojawiła się Olga Kisiel-Konopka, CEO OKK! PR. Założycielka firmy, z nieukrywanym wzruszeniem, podziękowała przybyłym gościom za lata owocnej współpracy, przyjaźni i zaufania:
„Przed nami nowa dekada i kolejne ekscytujące projekty. Bardzo się cieszę, że firmy, które powierzyły nam dbanie o swój wizerunek, doceniają nasze zaangażowanie, a także realizują pomysły i rozwiązania, które proponujemy. Słowa podziękowania należą się Zespołowi OKK! PR, który pracuje ze mną na co dzień. Wasze zaangażowanie daje Klientom poczucie bezpieczeństwa i buduje naszą siłę oraz wiarygodność. Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim za to, że byliście częścią naszego sukcesu i… działamy dalej! Nie zwalniamy tempa.”
Na scenie nie mogło zabraknąć także całego zespół agencji OKK! PR, który został oficjalnie przedstawiony zaproszonym gościom. Wśród tych ostatnich znalazły się bardzo bliskie firmie osoby - jej wieloletni klienci, sympatycy i przyjaciele. Był to wieczór pełen emocji i wzruszeń. Przy wznoszonych toastach, popłynęły oficjalne gratulacje, ciepłe słowa i życzenia dalszych sukcesów, które zamknęły część oficjalną uroczystości. Zabawie jednak nie było końca. Jubileusz firmy uświetnił set DJa Seba Skalskiego i ogromny tort z warszawskiej cukierni Lukullus.
Mecenat
Mecenasem 10. urodzin OKK! PR była firma Samsung. W ramach współpracy w przestrzeni Pałacu Zamoyskich zostały zaprezentowane najnowsze personalizowane urządzenia AGD z portfolio producenta. Goście mogli doświadczyć jak inteligentne technologie i współczesne wzornictwo linii Bespoke Home, mogą ułatwić funkcjonowanie w domu oraz maksymalny komfort w życiu codziennym.
O firmie
Agencja OKK! PR mieści się w przestrzeni należącej do Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie. W gronie Klientów agencji do tej pory znaleźli się m.in.: Geberit, Koło, Bo Concept, Samsung, Cosentino, Decoroom, Barlinek, Peka, Flokk, Nobonobo, Endo, Vasco, Mysia 3, Marbet Style, Profbud i wielu innych.
Partnerzy: Samsung, BoConcept, Tomaszewski, Lukullus.
Więcej na www.okkpr.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.