10% więcej w prezencie od Portu Łódź!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Z okazji 10-tych urodzin Port Łódź przygotował dla swoich Klientów akcję niespodziankę - 10% więcej do wydania na zakupy w sklepach zlokalizowanych na terenie Centrum. Warto skorzystać!
Do 28 czerwca w Porcie Łódź trwa akcja urodzinowa, w której dostajemy więcej za mniej! Każdy, kto do 28 czerwca zgłosi się do Punktu Info (zlokalizowanego w Atrium obok sklepu IKEA) i zakupi kartę podarunkową Portu Łódź otrzyma od Centrum na karcie gratisowo dodatkowe 10% od kwoty jej doładowania.
Kartę możemy sprezentować bliskiej osobie lub kupić ją po prostu dla siebie, dzięki czemu dysponować będziemy o 10% wyższą kwotą na zakupy niż sama inwestycja poczyniona w kartę. W Porcie Łódź na dobre zaczęły się już letnie wyprzedaże, a na promocjach upolować można najnowsze kolekcje modowe nawet o połowę taniej. Karta z dodatkowym doładowaniem z pewnością pozwoli nam na cieszyć się zakupami jeszcze bardziej!
Regulamin akcji dostępny jest TUTAJ.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.