MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca, członkowie programu lojalnościowego myMediaMarkt za każde wydane 500 zł w sklepach sieci MediaMarkt otrzymają bon rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania na stacjach bp.
Jak działa promocja?
Mechanizm akcji jest prosty – wystarczy być członkiem programu myMediaMarkt i dokonać zakupów za minimum 500 zł w sklepach stacjonarnych MediaMarkt, na platformie mediamarkt.pl lub przez aplikację mobilną. W zamian klienci otrzymają kod rabatowy o wartości 50 zł, który zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji w programie lojalnościowym.
Otrzymany kod można wykorzystać na stacjach paliw bp w okresie od 11 lipca do 14 września 2025 roku. Bon jest ważny nie tylko na zakup paliwa, ale także na usługi myjni bp carwash oraz produkty z oferty Wild Bean Cafe.
Dla kogo jest akcja?
Promocja skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych członków programu myMediaMarkt. Akcja łączy się z innymi promocjami realizowanymi przez sieć, co oznacza dodatkowe korzyści dla klientów.
Szeroka kampania promocyjna
Akcja będzie intensywnie promowana w ramach kampanii reklamowej obejmującej telewizję, radio, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne oraz direct mailing do klientów. Informacje o promocji pojawią się również na stacjach paliw bp na terenie całego kraju.
„Zakupy w MediaMarkt są nie tylko wygodne i inspirujące, ale przede wszystkim opłacalne dla naszych klientów. Dzięki współpracy z bp możemy zaoferować dodatkową wartość -realne oszczędności na codziennych wydatkach, takich jak paliwo czy kawa w podróży. To kolejny krok w rozwoju programu myMediaMarkt, który budujemy z myślą o tym, by codziennie pozytywnie zaskakiwać naszych klientów - komentuje Marcin Rosati prezes MediaMarkt Polska. - Cieszymy się z możliwości współpracy z MediaMarkt. To doskonały przykład na to, jak partnerstwo różnych branż może przynieść Klientom realne korzyści. Dzięki tej promocji użytkownicy programu myMediaMarkt będą mogli docenić jakość naszych usług na stacjach bp – od paliwa, przez myjnię, po ofertę Wild Bean Cafe" - dodaje dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik bp Polska.
Szczegółowy regulamin akcji „Kupon 50 zł w BP, za 500 zł w MediaMarkt" dostępny jest we wszystkich kanałach sprzedaży MediaMarkt.
Informacje o MediaMarktSaturn Retail Group
MediaMarktSaturn Retail Group jest wiodącą europejską firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. W ramach strategicznej reorganizacji firma przekształca się z klasycznego sprzedawcy produktów w zorientowaną na rozwiązania platformę omnichannel, która integruje tematy klienta i zrównoważonego rozwoju we wszystkich swoich działaniach biznesowych. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics", aby opisać swoje repozycjonowanie, a jednocześnie zakres usług, które oferuje swoim klientom. Dzięki swojemu portfolio formatów i marek, sprzedawca elektroniki koncentruje się na doświadczeniu klienta i osobistym doradztwie. Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich. Portfolio uzupełniają marki własne PEAQ, KOENIC, ISY i ok. MediaMarktSaturn zatrudnia około 50 000 osób i jest w większości własnością CECONOMY AG. Sprzedaż firmy wyniosła około 22,2 mld EUR w roku podatkowym 2022/23, przy czym sprzedaż internetowa stanowiła około jednej czwartej tej kwoty. Dzięki około 2 miliardom kontaktów z klientami rocznie we wszystkich kanałach, sprzedawca elektroniki ma ogromny zasięg. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.mediamarktsaturn.com.
O MediaMarkt Polska
Z dumą obsługujemy klientów od 1998 roku. MediaMarkt trzykrotnie otrzymał tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi - w 2023, 2024 i 2025 roku. Nagrody zostały przyznane w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach marki. MediaMarkt jest również laureatem nagrody Srebrny Laur Konsumenta 2025, nagrody Retail Innovation Gold w 2022 i 2023 roku, nagrody Debiut Retail 2024 OLX za usługę napraw pogwarancyjnych oraz Tech Awards za usługę Dostawa w 90 minut.
Kontakt:
Maciej Dolega
Rzecznik Prasowy MediaMarkt Polska
tel. +48 797 304 439
e-mail: dolegam@media-saturn.com
Źródło informacji: MediaMarkt Polska

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.