Komunikaty PR

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

2025-06-18  |  06:00
Biuro prasowe
MediaMarkt Polska
MediaMarkt Polska
MediaMarkt Polska
MediaMarkt Polska

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca, członkowie programu lojalnościowego myMediaMarkt za każde wydane 500 zł w sklepach sieci MediaMarkt otrzymają bon rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania na stacjach bp.

Jak działa promocja?

Mechanizm akcji jest prosty – wystarczy być członkiem programu myMediaMarkt i dokonać zakupów za minimum 500 zł w sklepach stacjonarnych MediaMarkt, na platformie mediamarkt.pl lub przez aplikację mobilną. W zamian klienci otrzymają kod rabatowy o wartości 50 zł, który zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji w programie lojalnościowym.

Otrzymany kod można wykorzystać na stacjach paliw bp w okresie od 11 lipca do 14 września 2025 roku. Bon jest ważny nie tylko na zakup paliwa, ale także na usługi myjni bp carwash oraz produkty z oferty Wild Bean Cafe.

Dla kogo jest akcja?

Promocja skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych członków programu myMediaMarkt. Akcja łączy się z innymi promocjami realizowanymi przez sieć, co oznacza dodatkowe korzyści dla klientów.

Szeroka kampania promocyjna

Akcja będzie intensywnie promowana w ramach kampanii reklamowej obejmującej telewizję, radio, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne oraz direct mailing do klientów. Informacje o promocji pojawią się również na stacjach paliw bp na terenie całego kraju.

„Zakupy w MediaMarkt są nie tylko wygodne i inspirujące, ale przede wszystkim opłacalne dla naszych klientów. Dzięki współpracy z bp możemy zaoferować dodatkową wartość -realne oszczędności na codziennych wydatkach, takich jak paliwo czy kawa w podróży. To kolejny krok w rozwoju programu myMediaMarkt, który budujemy z myślą o tym, by codziennie pozytywnie zaskakiwać naszych klientów - komentuje Marcin Rosati prezes MediaMarkt Polska. - Cieszymy się z możliwości współpracy z MediaMarkt. To doskonały przykład na to, jak partnerstwo różnych branż może przynieść Klientom realne korzyści. Dzięki tej promocji użytkownicy programu myMediaMarkt będą mogli docenić jakość naszych usług na stacjach bp – od paliwa, przez myjnię, po ofertę Wild Bean Cafe" - dodaje dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik bp Polska.

Szczegółowy regulamin akcji „Kupon 50 zł w BP, za 500 zł w MediaMarkt" dostępny jest we wszystkich kanałach sprzedaży MediaMarkt.

Informacje o MediaMarktSaturn Retail Group

MediaMarktSaturn Retail Group jest wiodącą europejską firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. W ramach strategicznej reorganizacji firma przekształca się z klasycznego sprzedawcy produktów w zorientowaną na rozwiązania platformę omnichannel, która integruje tematy klienta i zrównoważonego rozwoju we wszystkich swoich działaniach biznesowych. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics", aby opisać swoje repozycjonowanie, a jednocześnie zakres usług, które oferuje swoim klientom. Dzięki swojemu portfolio formatów i marek, sprzedawca elektroniki koncentruje się na doświadczeniu klienta i osobistym doradztwie. Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich. Portfolio uzupełniają marki własne PEAQ, KOENIC, ISY i ok. MediaMarktSaturn zatrudnia około 50 000 osób i jest w większości własnością CECONOMY AG. Sprzedaż firmy wyniosła około 22,2 mld EUR w roku podatkowym 2022/23, przy czym sprzedaż internetowa stanowiła około jednej czwartej tej kwoty. Dzięki około 2 miliardom kontaktów z klientami rocznie we wszystkich kanałach, sprzedawca elektroniki ma ogromny zasięg. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.mediamarktsaturn.com.

O MediaMarkt Polska

Z dumą obsługujemy klientów od 1998 roku. MediaMarkt trzykrotnie otrzymał tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi - w 2023, 2024 i 2025 roku. Nagrody zostały przyznane w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach marki. MediaMarkt jest również laureatem nagrody Srebrny Laur Konsumenta 2025, nagrody Retail Innovation Gold w 2022 i 2023 roku, nagrody Debiut Retail 2024 OLX za usługę napraw pogwarancyjnych oraz Tech Awards za usługę Dostawa w 90 minut.

Kontakt:

Maciej Dolega

Rzecznik Prasowy MediaMarkt Polska

tel. +48 797 304 439

e-mail: dolegam|media-saturn.com| |dolegam|media-saturn.com

www.mediamarkt.pl

facebook.com/MediaMarktPolska

Źródło informacji: MediaMarkt Polska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.