25 LAT MARKI CZAS NA HERBATĘ!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Największa sieć herbaciana w Polsce, Czas na Herbatę, obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Stworzona ćwierć wieku temu przez małżeństwo Agatę i Jakuba Szurlejów, obecnie posiada 83 salony w kraju, a rocznie obsługuje 725 tysięcy klientów. O powstaniu marki, o tym jak przez ten czas zmieniał się rynek oraz o planach na najbliższe lata opowiada Tomasz Ronczewski, Dyrektor Marketingu w Czas na Herbatę.
Zmiana herbacianej rzeczywistości w Polsce
Polska w końcu lat 90-tych dawała przedsiębiorcom duże szanse rozwoju, konkurencja była ograniczona, a tempo zmian stosunkowo niewielkie. Wtedy też powstawało wiele firm, które obecnie są doskonale znane. Jeśli chodzi o rynek herbaty, to dominowała wówczas tradycyjna, czarna herbata. Marka Czas na Herbatę pragnęła zmienić tę tendencję i rozkochać Polaków także w innych rodzajach tego napoju.
- 25 lat to bardzo długi czas... szczególnie w obecnej rzeczywistości, gdzie wszystko dzieje się bardzo szybko. Klienci wtedy często nie znali herbat dobrych jakościowo, ciekawych mieszanek, nawet zielone herbaty nie były popularne. Zaproponowane przez nas oryginalne kompozycje smakowe, z niepowtarzalnym aromatem, oparte na wysokiej jakości bazach herbacianych szybko znalazły swoich odbiorców. Wiemy, że w naszym kraju kocha się herbatę i cieszymy się, że mogliśmy tę miłość rozbudzić – mówi Tomasz Ronczewski Dyrektor Marketingu w Czas na Herbatę.
- Przez całe ćwierćwiecze musieliśmy dokonywać zmian, jakie naturalnie wymuszał rynek. Priorytetem zawsze było, jest i będzie utrzymanie doskonałej jakości, za jaką ceni się naszą markę i z jaką jesteśmy kojarzeni. Obecnie stale rosnąca konkurencja i rozwój sprzedaży przez Internet przyczyniają się do tego, że mamy cały czas atrakcyjną ofertę, wprowadzamy ciągłe zmiany, wiele nowości. Na przykład teraz aby wspólnie z klientami świętować nasze 25 lat, wprowadziliśmy specjalne herbaty urodzinowe z możliwością aż 50% rabatu, a także możliwość dobrania określonego produktu za 1 zł. Staramy się aby nasza oferta zawsze odpowiadała potrzebom klientów. – dodaje Tomasz Ronczewski.
Czego oczekują klienci?
W obecnych czasach klienci są świetnymi researcherami, potrafią znaleźć to, czego naprawdę potrzebują, a firmy wychodzą im naprzeciw.
- Świadomi klienci wymagają produktów naturalnych, chcą znać, jak najwięcej szczegółów. Liczy się już nie tylko niepowtarzalny smak i aromat, ale też funkcjonalność produktu czy jego opakowanie. Klienci oczekują również miejsc, gdzie mogą kupić komplet rzeczy potrzebnych do właściwego zaparzania czasem bardzo drogiej herbaty. Jest to cały rytuał, który my jako marka, musimy zapewnić. Świadomy konsument czerpie rady od profesjonalnych doradców, ale też z różnych źródeł internetowych, w których obecny sprzedawca musi istnieć jako ekspert. Wszystkie te rzeczy istnieją na naszej stronie internetowej oraz w salonach. – wyjaśnia Tomasz Ronczewski.
Jakie są przewidywania i plany marki?
- W ciągu najbliższych lat spodziewamy się dalszego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem asortymentu funkcjonalnego oraz klasycznego. Trendy te, tak widoczne nie tylko w branży herbat, mogą być jednak zahamowane i zmienione poprzez niestabilną sytuację gospodarczo-polityczną, gdzie zachwiane łańcuchy dostaw, zmiany przyzwyczajeń zakupowych konsumentów i rosnące ceny zmuszają na nas do zmian. Nasze produkty kiedyś obecne tyko
w specjalistycznych salonach Czas na Herbatę można znaleźć również w sieciowych sklepach takich jak np. Rossmann, Selgros. Obecni jesteśmy na wszystkich topowych portalach ecommercowych jak allegro.pl, amazon.pl oraz intensyfikujemy nasze działania oparte o serwis www.czasnaherbate.net. W najbliższych latach chcemy dalej zwiększać naszą sieć salonów, ale również wpasować się w trendy internetowe, rynkowe oraz rozwinąć sprzedaż
w Europie. – podsumowuje Tomasz Ronczewski.
Czas na Herbatę – największa sieć herbaciana w kraju. W tym roku obchodzi swoje 25-lecie. Czas na herbatę to zachęta do ich smakowania. Podróż po zakątkach niezwykłych smaków rozpoczęła się w 1997 roku we Wrocławiu. Wtedy to dwoje ludzi pełnych pasji i marzeń, Agata i Jakub Szurlejowie, zapragnęło zmienić herbacianą rzeczywistość. Wiele lat odkrywania i eksperymentowania, pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata, wyróżniających się głębią smaku i aromatu, które w magiczny sposób zamieniają zwykłe momenty dnia codziennego w niezwykłe i wyjątkowe. Herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, a nawet turkusowe i kwitnące, uzupełniają unikalne, tworzone przez markę receptury kompozycji herbacianych. Bogactwo natury pozwoliło dopełnić asortyment o wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, całą gamę przepysznych czekoladowych łakoci, konfitur czy owocowych syropów. Ofertę domykają niezbędne akcesoria: zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję. Zapraszamy Cię do świata wypełnionego smakami. Znajdź swój Czas na Herbatę.
https://czasnaherbate.net/
Kontakt dla mediów: marketing@herbata.net, +48 607 427 877

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.