Komunikaty PR

28 maja - dziś Światowy Dzień Hamburgera

2021-05-28  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szatybełko
Agencja kreatywna Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
anna.szatybelko|odkuchni.co| |anna.szatybelko|odkuchni.co
665113144
www.odkuchni.co
Do pobrania Zdjęcie ( 9.38 MB )

Smashny Burger świętuje otwarcie gastronomii konkursem 

z okazji Dnia Hamburgera


 

28 maja to ważny dzień dla branży gastronomicznej. Do stacjonarnej działalności wracają bowiem restauracje. Ten dzień to również święto miłośników burgerów. Pod koniec maja przypada Światowy Dzień Hamburgera, dlatego z tej okazji restauracja Smashny Burger startuje z konkursem dla fanów smash burgerów.

 

Smashny Burger to nowy koncept na gastronomicznej mapie Warszawy. To pierwszy lokal dedykowany wyłącznie smash burgerom. Restauracja otworzyła się 10 kwietnia, a zainteresowanie amerykańskim street foodem było tak duże, że zaledwie w 3 godziny w wyniku sold out’u rozeszły się wszystkie burgery. Po udanym otwarciu, restauracja każdego dnia robi coraz większe zapasy produktów, by móc sprostać oczekiwaniom Gości, którzy rozsmakowali się w amerykańskich smakach. Wciąż niewielu ludzi w Polsce wie, że smash burger stał się jednym z ulubionych street foodowych dań w USA w ostatnich latach. Nowe miejsca są regularnie otwierane, a znane sieci, takie jak Shake Shack i In-N-Out Burger wykorzystują tę popularną technikę gotowania. Pandemia wpłynęła m.in. na to, że konsumenci coraz częściej decydowali się na oryginalne smaki z możliwością dostawy oraz zamawiania dań na wynos. Chętnie wybierali również to, co nowe na scenie gastronomicznej Warszawy.

 

Smashny Burger - konkurs

28 maja przypada Światowy Dzień Hamburgera. Dlatego miejsce, które słynie z tego typu przysmaków przygotowało niespodziankę dla fanów popularnych zapiekanych bułek z mięsną wkładką. Zadanie uczestników konkursu będzie polegało na opublikowaniu zdjęcia smash burgera w mediach społecznościowych, a najlepsze kompozycje fotogenicznych burgerów nagrodzone zostaną voucherami na kolejne przysmaki z menu restauracji. Konkurs startuje z okazji Dnia Hamburgera i będzie odbywał się cyklicznie.

 

Chcemy wyjść naprzeciw Gościom naszej restauracji i nagrodzić ich za to, że tak ciepło przyjęli nasz lokal po otwarciu. Dali nam mnóstwo dobrej energii - teraz my chcemy ofiarować im nasze smaki i zaprosić do zabawy w konkursie.” - mówi Lucas Pollier, właściciel i pomysłodawca Smashny Burger. 

 

Smash burger - czym się różni od klasycznego burgera?

Technika przyrządzania smash burgera polega na umieszczeniu mielonej wołowiny na dymiącym, gorącym grillu i rozbijaniu jej stosunkowo cienko przy pomocy ciężkiej łopatki. To, co dzieje się później, nazywa się reakcją Maillarda, którą w XX wieku opracował francuski chemik Louis-Camille Maillard. Seria tego typu reakcji występuje przy smażeniu i ogrzewaniu prawie każdego rodzaju produktu żywnościowego zawierającego białka i cukry. Podobnie jak w przypadku karmelizacji, reakcja ta tworzy subtelną skórkę, dzięki czemu mięso jest jednocześnie chrupiące i soczyste oraz zostaje nasycone bardzo specyficznym smakiem.

 

Tworząc SMASHNY, Lucas Pollier, francuski przedsiębiorca, chciał wprowadzić nowy sposób wytwarzania burgerów na scenie street foodu w Polsce. 

 

„Po dłuższej pracy w Warszawie, moja firma przeniosła mnie do Los Angeles i tam odkryłem zupełnie nowy świat ulicznego jedzenia, w tym smash burgery. Zawsze marzyłem o otwarciu własnej restauracji, więc po 6 miesiącach pobytu w Kalifornii zdecydowałem się rzucić pracę i wyeksportować koncepcję smash burgera do Polski. W Warszawie jest wiele restauracji z burgerami, ale ciężko jest znaleźć takiego, który będzie idealnie pasował do smaków, które można znaleźć w USA, więc celem SMASHNEGO jest to zrobić!” - tłumaczy Lucas Pollier.

 

W SMASHNYM hamburgery robione są wyłącznie z najwyższej jakości wołowiny (Black Angus), która każdego dnia dostarczana jest do lokalu. Bułki brioche, czyli lekko słodkie i intensywnie maślane bułki, w których zamykane są burgery, dowożone są codziennie rano z zaprzyjaźnionej piekarni Vincent. Każdy przepis składa się z dwóch kulek mięsa rozbitych i usmażonych na płasko, a zwieńczone są one amerykańskim serem. Restauracja ma w swoim menu 4 burgery, w tym opcję wegetariańską z burgerem Beyond Meat. Ograniczona liczba pozycji w menu jest celowa, dzięki czemu restauracja może skupić się na jakości produktów, a także wytwarzaniu własnych sosów i pikli. Gość może również delektować się domowymi, chrupiącymi frytkami, które są dwukrotnie smażone belgijską techniką. SMASHNY zaoferuje również wybór piw rzemieślniczych, w tym niektóre z wielokrotnie nagradzanego polskiego browaru Trzech Kumpli. 


 

Restauracja "SMASHNY"
ul. Wilcza 26
00-544 Warszawa (Śródmieście)


 

Kontakt dla mediów:
Anna Szatybełko
PR Manager
Agencja kreatywna Od kuchni
anna.szatybelko@odkuchni.co
tel. 665 113 144

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja kreatywna Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.