Komunikaty PR

3 ciekawostki o popularnej przekąsce na Dzień Kabanosa

2024-02-23  |  15:08
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Kabanosy to jedna z ulubionych przekąsek Polaków. Znajdziemy je na stołach podczas oglądania filmów, kibicowania ulubionym drużynom sportowym oraz w czasie każdej mniejszej lub większej podróży, czy imprez. Można śmiało powiedzieć, że kabanosy stały się nieodłącznym elementem życia konsumentów i dzisiaj z wielkim apetytem zajadamy się nimi w każdej sytuacji. I choć to popularna i dostępna przekąska, kryje się za nią sporo liczb, o których mało kto wie. Z okazji Dnia Kabanosa, który przypada na 26 lutego, marka Tarczyński przygotowała trzy ciekawostki na temat tych lubianych produktów!

1. Ile kabanosów potrzeba, aby owinąć kulę ziemską?

Rocznie w Polsce sprzedawanych jest ponad 190 milionów paczek kabanosów! Gdyby rozwijać kabanosy, okazałoby się, że mogą osiągnąć łączną długość nawet 600 000 km. Chcąc przedstawić to bardziej obrazowo, to rozwinięcie i ułożenie w linię wszystkich kabanosów sprzedawanych rocznie w Polsce mogłoby wystarczyć, aby owinąć kulę ziemską około 15 razy. Skala jest więc ogromna, ale to nic dziwnego. Kabanosy są przekąską, po którą konsumenci sięgają bardzo często, a średnio 2 na 3 paczki konsumowanych kabanosów to właśnie marka Tarczyński.

2. 91% Polaków sięga po kabanosy

Kabanosy to przekąska, którą zajada się większość Polaków, a firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami i…innowacyjnością. Przykładowo marka w swoich produktach stawia na nowe receptury, pozwalające na obniżenie zawartości tłuszczu aż o 40% oraz na intrygujące smaki, proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem czy kabanosy roślinne.

 Co sprawia, że kabanosy są tak popularne? – Oczywiście ich wyjątkowy smak, dostępność w wielu wariantach, a przede wszystkim uniwersalność. Nieważne, czy spędzamy czas w domu, czy zdobywamy najwyższe szczyty. Kabanosy Tarczyński stały się symbolem, z którym z dumą podróżujemy się i dzielimy z bliskimi w naszych domach, pokazując to, co w Polsce mamy najlepsze – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

3. Światowa przekąska na różnych kontynentach

Niezwykła popularność kabanosów sprawiła, że istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo znalezienia  tej przekąski w najdalszych zakątkach świata. To produkt lubiany nie tylko przez Polaków, dlatego jego dostępność jest już powszechna. Kabanosy produkowane przez Tarczyński konsumenci znajdą w aż 30 krajach, również w tak odległych jak Wietnam czy Stany Zjednoczone.


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.