Komunikaty PR

3 ciekawostki o popularnej przekąsce na Dzień Kabanosa

2024-02-23  |  15:08
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Kabanosy to jedna z ulubionych przekąsek Polaków. Znajdziemy je na stołach podczas oglądania filmów, kibicowania ulubionym drużynom sportowym oraz w czasie każdej mniejszej lub większej podróży, czy imprez. Można śmiało powiedzieć, że kabanosy stały się nieodłącznym elementem życia konsumentów i dzisiaj z wielkim apetytem zajadamy się nimi w każdej sytuacji. I choć to popularna i dostępna przekąska, kryje się za nią sporo liczb, o których mało kto wie. Z okazji Dnia Kabanosa, który przypada na 26 lutego, marka Tarczyński przygotowała trzy ciekawostki na temat tych lubianych produktów!

1. Ile kabanosów potrzeba, aby owinąć kulę ziemską?

Rocznie w Polsce sprzedawanych jest ponad 190 milionów paczek kabanosów! Gdyby rozwijać kabanosy, okazałoby się, że mogą osiągnąć łączną długość nawet 600 000 km. Chcąc przedstawić to bardziej obrazowo, to rozwinięcie i ułożenie w linię wszystkich kabanosów sprzedawanych rocznie w Polsce mogłoby wystarczyć, aby owinąć kulę ziemską około 15 razy. Skala jest więc ogromna, ale to nic dziwnego. Kabanosy są przekąską, po którą konsumenci sięgają bardzo często, a średnio 2 na 3 paczki konsumowanych kabanosów to właśnie marka Tarczyński.

2. 91% Polaków sięga po kabanosy

Kabanosy to przekąska, którą zajada się większość Polaków, a firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami i…innowacyjnością. Przykładowo marka w swoich produktach stawia na nowe receptury, pozwalające na obniżenie zawartości tłuszczu aż o 40% oraz na intrygujące smaki, proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem czy kabanosy roślinne.

 Co sprawia, że kabanosy są tak popularne? – Oczywiście ich wyjątkowy smak, dostępność w wielu wariantach, a przede wszystkim uniwersalność. Nieważne, czy spędzamy czas w domu, czy zdobywamy najwyższe szczyty. Kabanosy Tarczyński stały się symbolem, z którym z dumą podróżujemy się i dzielimy z bliskimi w naszych domach, pokazując to, co w Polsce mamy najlepsze – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

3. Światowa przekąska na różnych kontynentach

Niezwykła popularność kabanosów sprawiła, że istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo znalezienia  tej przekąski w najdalszych zakątkach świata. To produkt lubiany nie tylko przez Polaków, dlatego jego dostępność jest już powszechna. Kabanosy produkowane przez Tarczyński konsumenci znajdą w aż 30 krajach, również w tak odległych jak Wietnam czy Stany Zjednoczone.


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.