Komunikaty PR

3. edycja charytatywnej akcji Move Your Heart za nami

2024-10-10  |  01:00
Biuro prasowe

We wrześniu zakończyła się 3. edycja charytatywno-sportowej akcji Move Your Heart, która po raz kolejny połączyła sport i dobroczynność. Setki uczestników z całej Polski  pokonywało kilometry, by wspierać dzieci i młodzież w potrzebie psychologicznej. Przez wszystkie edycje tej wyjątkowej inicjatywy, udało się zebrać kwotę 130 tysięcy, która trafiła do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Pomysłodawcą akcji jest szkoła języka angielskiego dla dzieci i młodzieży Early Stage. 

Do akcji Move Your Heart na platformie Strava dołączyło do tej pory 357 osób, tworząc zaangażowaną społeczność, która codziennie przemierzała kilometry, aby pomóc dzieciom i młodzieży. Lektorzy, lektorki, Early Stage oraz sympatycy szkoły z całej Polski biegali, jeździli na rowerze i spacerowali - zbierając pieniądze za przebyte kilometry a jednocześnie dbając o swoje zdrowie i samopoczucie. 

Move Your Heart to dla nas coś więcej niż tylko akcja – to sposób na połączenie aktywności fizycznej z realną pomocą dzieciom i młodzieży” - mówi Ania Wojciechowska, Brand & PR Manager szkoły języka angielskiego Early Stage, aktywna uczestniczka każdej z edycji, która w tym roku w ramach akcji przebiegła swój pierwszy półmaraton oraz ukończyła triathlon na dystansie 1/4 Ironman. „Wspólne działania pokazują, jak wiele możemy osiągnąć, kiedy jednoczymy się w słusznej sprawie. Wspieranie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży od zawsze było nam bliskie w Early Stage, dlatego cieszę się, że nasza szkoła zainicjowała taką akcję – poprzez aktywność fizyczną mogliśmy wspierać Fundację i dzięki temu realnie dawać siłę dzieciakom. - dodaje Anna Wojciechowska. 

Kondycja psychiczna dzieci i młodzieży, to aktualnie jeden z poważniejszych problemów społecznych. Jak wynika ze statystyk 116 111 - telefonu zaufania dla dzieci, każdego dnia na infolinię dzwoni i pisze ponad 19 młodych osób. W 2022 roku konsultanci infolinii podjęli aż 855 interwencji ratujących zdrowie lub życie dzieci. 

Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim uczestnikom akcji Move Your Heart za ich wysiłek i zaangażowanie. Zebrane środki pozwolą nam kontynuować naszą misję niesienia pomocy dzieciom, które doświadczyły przemocy i potrzebują wsparcia psychologicznego. Dzięki takim akcjom jak ta organizowana przez szkołę języka angielskiego Early Stage, możemy otaczać opieką dzieci i młodzież, które tego najbardziej potrzebują” - mówi Wiktoria Kinik Rzeczniczka   Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Pierwsza edycja akcji Move Your Heart, wystartowała w kwietniu 2023 roku i  miała na celu ogólne wsparcie działań statutowych Fundacji. W drugiej edycji, zebrane fundusze przekazane zostały  na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111, co pozwoliło na dalsze zapewnianie pomocy psychologicznej i emocjonalnej młodym ludziom w trudnych momentach. Zakończona trzecia edycja skupiła się na wsparciu Centrów Pomocy Dzieciom -  placówek, w których dzieci pokrzywdzone przestępstwem otrzymują specjalistyczną, kompleksową i bezpłatną pomoc "pod jednym dachem".

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, od ponad 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym, a także zapewnia im oraz ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną. Fundacja prowadzi liczne inicjatywy, w tym Centra Pomocy Dzieciom - placówki, których głównym celem jest pomoc psychologiczna, prawna, medyczna dzieciom i młodzieży z doświadczeniami przemocy i wykorzystywania seksualnego. W 2008 roku Fundacja uruchomiła pierwszy ogólnopolski telefon zaufania dla dzieci i młodzieży. Dzwoniąc pod numer 116 111, młodzi ludzie mogą anonimowo i bezpłatnie porozmawiać na każdy temat m.in.: o przyjaźni, miłości, dojrzewaniu, kontaktach z rodzicami, rodzeństwem, problemach w szkole czy emocjach, których doświadczają. Linia obsługiwana jest 24 godziny na dobę przez wykwalifikowanych psychologów i pedagogów, gotowych udzielić wsparcia telefonicznie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.