Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach inicjatywy przekazano foteliki samochodowe do placówek w Siedlcach, Karlinie, Kraśniku i Biłgoraju.
Avionaut to polska marka specjalizująca się w produkcji innowacyjnych fotelików samochodowych dla dzieci, kładąca nacisk na bezpieczeństwo i komfort najmłodszych pasażerów. Producent przykłada szczególną wagę do ergonomii, dbałości o zdrowy rozwój kręgosłupa dziecka oraz zgodności z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Potwierdzeniem tych działań jest m.in. certyfikat przyznawany przez niemieckie stowarzyszenie AGR zrzeszające lekarzy i fizjoterapeutów, które wyróżnia produkty wspierające zdrową postawę. Firma angażuje się również w działania społeczne i charytatywne – w przeszłości, m.in. wspierała kilkukrotnie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy oraz polskie oddziały położnicze, przekazując foteliki dla potrzebujących rodzin.
W ramach działania na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce łącznie dostarczonych zostało 10 fotelików, a producent zadeklarował gotowość do dalszego wsparcia i uzupełniania zapasów fotelików w miarę pojawiających się potrzeb.
Natalia Borysławska, koordynatorka akcji po stronie SOS Wiosek Dziecięcych, wyraziła wdzięczność za otrzymane wsparcie:
"Chciałam ogromnie podziękować Avionaut za organizację przekazania tej darowizny. Dyrektorzy programów i wychowawcy wrócili do mnie z informacją, że foteliki to był strzał w dziesiątkę i odpowiedź na nasze potrzeby. Brakowało fotelików do bezpiecznego przewozu dzieci na co dzień i na wycieczki, a dzięki Państwa pomocy jest to możliwe”.
Świąteczny czas to wyjątkowy moment, by dzielić się dobrem i pomagać innym. Bezpieczeństwo i troska o najmłodszych są ważne na co dzień i od święta – szczególnie w działaniach społecznych. Avionaut pokazuje, że świąteczny duch może przybrać formę realnego wsparcia, które poprawia komfort życia i daje poczucie bezpieczeństwa – na co dzień i podczas każdej podróży.
O Avionaut
Avionaut to innowacyjna polska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości fotelików samochodowych dla dzieci. Założona z pasji do bezpieczeństwa i komfortu najmłodszych, w ciągu 13 lat obecności na rynku, uznanie oraz oficjalną certyfikację AGR zyskała dzięki zachowaniu najwyższych standardów w ochronie zdrowego kręgosłupa. Pozytywnie oceniany zarówno w niemieckich testach ADAC oraz rygorystycznym szwedzkim Plus Test, Avionaut łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z estetycznym designem, dbając o to, aby każdy fotelik był nie tylko bezpieczny, ale również wygodny i łatwy w użytkowaniu. Avionaut wyróżnia się na rynku jako jedyna firma w Europie, która realizuje cały proces produkcji w jednej, polskiej fabryce, korzystając wyłącznie z własnych, lokalnie wyprodukowanych i opatentowanych komponentów. Więcej na temat marki Avionaut znajdziesz na stronie https://avionaut.com/pl/.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.