Komunikaty PR

3 kroki do życia w harmonii z naturą

2021-04-19  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania 3 kroki ( 0.1 MB )

Liczba rad, które słyszymy w kontekście ekologii i zrównoważonego rozwoju jest tak duża, że może przytłoczyć. Warto zatem skupić się na kilku wybranych i trzymać się ich konsekwentnie. Zachęca do tego między innymi Lambi – marka produkująca papiery higieniczne, która stawia na odpowiedzialną i bezpieczną dla środowiska produkcję.

Nie skupiajmy się nadmiernie na sytuacjach, w których popełniamy błędy – gdy zapominamy o wielorazowej torbie na zakupy czy wyłączeniu smartfona z gniazdka. Zastanówmy się raczej, jaka czynność lub działanie sprzyjające środowisku sprawia nam radość, uśmiech, a może nawet poczucie dumy. Z kilkoma podpowiedziami przychodzi Lambi, marka dbająca nie tylko o efektywność i jakość produkcji, ale i jej zgodność z założeniami zrównoważonego rozwoju.

Tak blisko natury, jak to tylko możliwe

Jeżeli tylko mamy taką możliwość, zagospodarujmy w swojej okolicy zielony zakątek – taras, balkon czy ogródek. Troska o niego doskonale wpłynie na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne, przyczyniając się dodatkowo do ochrony środowiska. W jaki sposób? Samodzielnie uprawiając wybrane warzywa czy owoce, zrobimy pierwszy krok w kierunku zmniejszenia śladu węglowego. Podlewając je zebraną deszczówką, zaoszczędzimy wiele litrów wody. Sadząc drzewa i krzewy, poprawimy nie tylko wizerunek okolicy, ale i stan powietrza. Być może zainspirujemy innych? Razem będziemy w stanie zmienić jeszcze więcej – zadbać o prawidłowe segregowanie okolicznych odpadów, a nawet prowadzić rozmowy z okolicznymi władzami o zmianach koniecznych do poprawy stanu środowiska.

Na wynos, ale nie na szkodę środowisku

W ciągu ostatniego roku nasze przyzwyczajenia dotyczące tego, jak spędzamy czas wolny uległy ogromnym zmianom. Nie mając możliwości wyjścia do restauracji czy ulubionej kawiarni, niektóre posiłki lubimy zamawiać do domu – oszczędzamy czas i energię, nie narażając niepotrzebnie zdrowia swojego i innych. Razem z ulubionymi daniami dostajemy jednak za każdym razem jednorazowe opakowania i sztućce, z których spokojnie moglibyśmy zrezygnować. Wystarczy, że podczas zamawiania poinformujemy o tym obsługę lokalu. Być może restauracja oferuje zamianę opakowania z tworzywa sztucznego na papierowe? Nie bójmy się zapytać, w dłuższej perspektywie taką drobną zmianą możemy mocno przysłużyć się środowisku.

Z producentami, którym naprawdę zależy

Mając informacje na temat tego, jak o zrównoważony rozwój dbają producenci naszych ulubionych produktów spożywczych czy higienicznych, łatwiej i szybciej będzie nam przychodziło kupowanie rzeczy wyprodukowanych bez szkody dla środowiska. Sprawdzajmy strony internetowe firm, zadawajmy pytania na forach bądź do biur prasowych wybranych marek, sięgajmy po raporty dotyczące działalności znanych producentów na rzecz środowiska. Świetnym przykładem transparentności jest marka Lambi, która chętnie udziela konsumentom odpowiedzi dotyczących sposobu produkcji i pozyskiwania surowców, dzięki czemu wzbudza nasze zaufanie.

Lambi daje przykład innym

Marka zwraca uwagę na jak najbardziej efektywne korzystanie z wody i energii. Tej samej wody używa się wielokrotnie i krąży ona w całym procesie produkcyjnym. Opakowania produktów Lambi są nieustannie ulepszane biorąc pod uwagę założenia zrównoważonego rozwoju – w ciągu dwóch ostatnich lat marka zmniejszyła ilość plastiku na foliach opakowaniowych o 17%. Jej celem na 2030 rok jest oferowanie produktów całkowicie pozbawionych plastiku.

Jak czytamy na stronie producenta, około 90% drewna pozyskiwanego przez właściciela marki Lambi (Metsä Group) jest certyfikowane, a 100% pochodzi ze zrównoważonych upraw. W miejsce jednego wykorzystanego drzewa Lambi sadzi aż 4 nowe sadzonki. Każdą część drzewa wykorzystuje tak efektywnie, jak to tylko możliwie.

Mając na względzie dobro środowiska, śmiało możemy sięgać po produkty marki Lambi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pistacja oraz matcha w wiosennym menu Costa Coffee Biuro prasowe
2024-04-23 | 13:30

Pistacja oraz matcha w wiosennym menu Costa Coffee

Aromatyczne, ale jednocześnie orzeźwiające i świeże dania oraz napoje to podstawa wiosennej kuchni, dlatego nowa oferta Costa Coffee została skomponowana tak, aby zapewnić najlepsze
Styl życia Odkryj sekretne właściwości ziół i pielęgnuj swoje naturalne piękno
2024-04-23 | 12:15

Odkryj sekretne właściwości ziół i pielęgnuj swoje naturalne piękno

Zioła od wieków wykorzystywane są w kosmetyce i medycynie naturalnej. Ze względu na swoje dobroczynne właściwości, pozytywnie wpływają na harmonię ciała i ducha oraz stają się
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-22 | 10:00

Słodko jest pomagać mądrze

Jeden z największych producentów czekolady w Polsce, znany ze swojej dobroczynności, tym razem we współpracy z zaprzyjaźnioną Fundacją Dobrych Inicjatyw otacza opieką wychowanków placówek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.