Komunikaty PR

5 tys. do wygrania w konkursie Sopockie Perły 2021

2021-10-04  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Rusza nabór do III edycji konkursu SOPOCKIE PERŁY 2021. W ten sposób Sopocka Organizacja Turystyczna chce wyłonić najciekawsze, nowatorskie i spójne z wizerunkiem Sopotu działania z zakresu rozwoju turystyki przeprowadzone przez firmy, instytucje i organizacje. Łączna pula nagród w konkursie wynosi 25 000 PLN, a startować można aż w pięciu kategoriach. 

To już trzecia edycja konkursu, który wspiera tę jedną z najważniejszych gałęzi gospodarki. W dwóch poprzednich udział wzięło łącznie 80 podmiotów.

- Do udziału w Konkursie zapraszamy wszystkie firmy, instytucje kultury, organizacje społeczne i zawodowe czy organizacje pozarządowe przyczyniające się do rozwoju turystyki w Sopocie – mówi Anna Golec-Mastroianni, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. - Konkurs jest nie tylko świetną okazją do branżowych spotkań i wymiany doświadczeń, ale też kreatywnego poszukiwania najlepszych rozwiązań w branży turystycznej.  

Wybierz swoją kategorię

 Nagrody przyznawane są w pięciu kategoriach:

„Pro eko” - za działania nastawione na ochronę środowiska, 

„Wydarzenie” - za najlepsze sopockie wydarzenie, 

„Kulinaria” - za najciekawszą, najbardziej regionalną ofertę kulinarną, 

„Debiut” - za sukces działalności rozpoczętej w Sopocie w 2021 r., 

„Pobyt” - za najciekawszą, najbardziej jakościową i kompleksową ofertę noclegową w Sopocie.

Ocenią eksperci, wśród nich znane nazwiska

Konkurs przebiega dwustopniowo: najpierw zgłoszenia kandydatów oceniane są przez członków Sopockiej Organizacji Turystycznej,  zgłoszenia z największą liczbą głosów przechodzą do drugiej tury. Następnie laureatów wybiera Kapituła Konkursowa.

Dzięki takiemu sposobowi wyboru uwadze nie umknie żadne ciekawe i nowatorskie zgłoszenie. Gwarantuje to skład Kapituły Konkursowej, do której wchodzą: Prezydent Miasta Sopotu, Przewodniczący Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, Wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych, m.in. Reni Jusis, Kamil Sadkowski, Karol Weber, Jacek Jankowski. 

Zgłoszenia visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly-formularz/ przyjmowane są do 31 października. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpią podczas uroczystej Gali, 9 grudnia br. 

Patronami medialnymi konkursu są portale iBedeker.pl oraz esopot.pl.

O konkursie Sopockie Perły 

Konkurs o Sopocką Nagrodę Turystyczną  „Sopockie Perły” adresowany jest do przedsiębiorców prowadzących działania w Sopocie w szeroko pojętej branży turystycznej. Odbywa się od roku 2019. 

Głównym celem inicjatywy jest wyłonienie najciekawszych, nowatorskich i spójnych z wizerunkiem Miasta Sopotu działań z zakresu rozwoju turystyki przeprowadzonych przez instytucje i firmy.  

Łączna pula nagród w konkursie wynosi 25 000 PLN w 5 kategoriach: Pro eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt. 

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Sopocka Organizacja Turystyczna (SOT) we współpracy z Miastem Sopot. SOT zrzesza ponad 100 sopockich firm.

W skład kapituły konkursowej wchodzą: Prezydent Miasta Sopotu, Przewodniczący Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, Wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych.

Więcej informacji: strona Konkursu Sopockie Perły

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.