8 edycja akcji „Nakarm koty z COTE” – zakończona REKORDOWYM wynikiem!
Kolejna edycja akcji „Nakarm koty z COTE” za nami. Był to fantastyczny czas ponad 3 miesięcy ogromnego zaangażowania osób kochających zwierzaki. Osiągnięto REKORDOWY wynik.
Do Schronisk oraz Fundacji opiekujących się bezdomnymi kotami trafi ponad 6 ton karmy
o wartości ponad 72 000 złotych.
„Nakarm koty z COTE” to wyjątkowa inicjatywa firmy Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. Już od 8 lat poprzez swój autorski projekt wspiera Schroniska i Fundacje opiekujące się bezdomnymi kotami.
- Ponad osiem lat temu zdecydowaliśmy się przeznaczać fundusze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką Schronisk i Fundacji, zamiast na produkowanie gadżetów i wielkich akcji marketingowych. Z perspektywy czasu wiemy, że to był właściwy wybór. Z roku na rok nasza akcja zatacza coraz szersze kręgi. Wiemy, że wiele Organizacji czeka na nasze wsparcie, co pokazuje jak ważnym elementem jest „Nakarm koty z COTE”. – podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.
Zasady akcji były niezwykle proste. Od każdej butelki COTE sprzedanej w trakcie trwania akcji Organizator przeznacza 10 groszy na karmę dla kotów. Specjalnie stworzona strona pozwalała oddawać głosy na wybraną organizację, do której chcemy aby trafiło jedzenie dla kotów. Po zakończeniu jest ona rozdzielana proporcjonalnie co do wyników głosowania. Wszyscy uczestnicy otrzymują tak istotne wsparcie.
Nakarm koty z COTE 8 w liczbach
Do tegorocznej edycji zaproszone zostały 24 organizacje, na które każda pełnoletnia osoba mogła oddać głos. Akcja przebiegała w 3 etapach. W każdym z nich można było głosować na konkretne Organizacje. Organizatorzy akcji szacowali, że uda się przekazać produkty dla zwierząt o wartości około 30.000 zł, ale wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania:
84 dni głosowania
24 Fundacje i Schroniska
14868 oddanych głosów
6 345 kilogramy karmy dla kotów o wartości 72 333 złotych
- Tegoroczna edycja akcji była wyjątkowa. I to nie tylko ze względu na obecną sytuację pandemiczną, ale przede wszystkim chodzi mi o ludzi o olbrzymich sercach, którzy włączyli się w naszą inicjatywę. Dzięki nim i naszemu Partnerowi - firmie HUSSE przekażemy do 24 Organizacji 6345 kg karmy
o wartości 72333 zł. To rekord naszych dotychczasowych edycji. Dlatego chciałabym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy przyłożyli chociażby małą cegiełkę do tego sukcesu: kupując nasze wina, głosując, udostępniając informacje o akcji.
Szczególne podziękowania składam do naszych partnerów: firmie HUSSE, która jak zawsze wspierała nas na każdym etapie akcji, CAT EXPERTS, VET EXPERT oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman&Life i ONET. Jestem przekonana, że bez nich ta akcja nie byłaby taka sama. Z takim wsparciem organizacja akcji jest czystą przyjemnością – dodaje Zofia Lewandowska
Już wkrótce karma trafi do Organizacji biorących udział w 8 edycji akcji.

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.