Komunikaty PR

8. urodziny i milion otwartych ostryg w Port Royal

2024-11-21  |  12:30
Biuro prasowe

14 listopada Port Royal świętowało swoje 8. urodziny organizując wyjątkowy wieczór pod hasłem „Royal Ball”. To była noc pełna niezapomnianych smaków kuchni śródziemnomorskiej i owoców morza, zabawy i niezliczonych wspólnych chwil w gronie przyjaciół. Bal maskowy, który tętnił życiem, stał się okazją do świętowania nie tylko ośmiu lat istnienia restauracji, ale i do złożenia podziękowań wszystkim, którzy przez te lata tworzyli to jedno z najbardziej kultowych seafoodowych miejsc na gastronomicznej mapie Warszawy. 

 

Założony w 2016 roku przez Karolinę Jakimiak-Kwaśniewską i Łukasza Kwaśniewskiego, Port Royal stał się kultowym miejscem oferującym najlepszą selekcję owoców morza. Restauracja z pasją przełamuje kulinarne stereotypy i odpowiada na rosnące zainteresowanie Polaków kuchnią śródziemnomorską. „Brakowało nam miejsca, gdzie świeże ryby i owoce morza byłyby dostępne codziennie,” - wspomina Karolina, współzałożycielka restauracji.

 

„Royal Ball” zgromadził przyjaciół restauracji oraz miłośników wyśmienitego jedzenia i dobrej zabawy, ale nie zapomina również o swoich stałych bywalców. W nawiązaniu do jubileuszowej nocy w dniach 15-17 listopada dedykowane zestawy ostryg z szampanem Cattier, pochodzącym z rodzinnej winnicy mieszczącej się w samym sercu Szampanii, będą dostępne w specjalnej cenie. Dodatkowo, goście będą mogli zasmakować słodkich magdalenek w kształcie muszelek* – subtelny ukłon w stronę morskiej tematyki.

Port Royal zbliża się także do kolejnego historycznego momentu swojej działalności – miliona otwartych ostryg, co jeszcze bardziej podkreśla pasję do codziennego dostarczania świeżych produktów.

„Royal Ball” to była tylko jedna z wielu okazji, aby poczuć magię Port Royal – restauracji, która wyróżnia się swoją atmosferą i najwyższej jakości owocami morza. Dzięki nieustannej pasji do wyrafinowanych smaków i gościnności przed nimi kolejne lata pełne niezapomnianych, kulinarnych przygód! 


* do wyczerpania zapasów 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć