9 Edycja Papaya Young Creators
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Papaya Young Creators.
Nowa nazwa i formuła 9. edycji najbardziej prestiżowego projektu dla młodych kreatywnych twórców w naszej części Europy.
“Unlock Your Potential” to motyw przewodni 9. edycji programu Papaya Young Creators, który przez ostatnie lata znany był szerokiej publiczności jako konkurs Papaya Young Directors. Tegoroczna odsłona projektu ma na celu wykazać, że w bogatym świecie contentu kreatywność ma wiele imion, a różnorodny potencjał jest twórczy i drzemie w każdym z nas.
“Zmiana nazwy jest tak naprawdę zwieńczeniem kierunku, w jakim program ewoluował już od dawna. Z roku na rok przyciągaliśmy nie tylko kandydatów i kandydatki na reżyserów i reżyserki, ale też osoby tworzące w ramach innych specjalizacji. Dzięki nowej nazwie podkreślamy potrzebę pracy zespołowej, inkluzywnego podejścia do tego, co każdy z twórców i twórczyń wnosi do projektu. Chcemy pokazać, że kreatywność i tworzenie contentu wymaga nie tylko umiejętnej reżyserii — na film składa się talent wszystkich osób, które uczestniczą w procesie.” - mówi Eja Trzcińska, Head of Papaya Young Creators.
Papaya Young Creators to także kompleksowa platforma edukacji, której osią pozostaje konkurs. Aby do niego się zgłosić należy opisać pomysł na film, będący odpowiedzią na zadanie kreatywne przygotowane przez partnerów konkursu. Oprócz środków finansowych i technicznego wsparcia w realizacji filmów, uczestnicy i uczestniczki zostaną również zaopatrzeni w teoretyczną oraz praktyczną wiedzę w zakresie standardów kreacji i produkcji. Będą mieli także możliwość skorzystania z indywidualnego programu mentoringowego pod okiem doświadczonych profesjonalistów i artystów - twórców.
Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce. Adresaci programu to wszystkie osoby, które mają pomysły, uważają się za kreatywne i wiążą swoje pasje bądź karierę zawodową z szeroko pojętym sektorem tworzenia contentu i produkcji form audiowizualnych. Obecna edycja 2022 w szczególności jest zatem skierowana tak jak poprzednio do młodych talentów zainteresowanych reżyserią, ale też innymi obszarami pracy twórczej, takimi jak na przykład scenografia, montaż, filmowanie, czy kostiumy i postprodukcja.
Do momentu startu programu 31 stycznia br. poznamy jego dalsze szczegóły, w tym kategorie konkursowe, partnerów, artystów oraz skład jury konkursu. Najbardziej aktualne informacje o projekcie są zawsze na stronie www.papayayoungcreators.com.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.