Komunikaty PR

A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy

2020-09-14  |  15:00

 

Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną. Firma, znana wcześniej w Polsce jako Iperfumy.pl, pokazuje w niej cztery historie zwykłych kobiet, inspirujących się otaczającym je pięknem w codziennych sytuacjach. Nowa kampania reklamowa Notino przypomina, że szeroka oferta produktów z branży beauty, atrakcyjne ceny oraz bezkonkurencyjne usługi sprawiają, że świat piękna nigdy jeszcze nie był tak powszechnie dostępny. 

Nowy spot miał swoją premierę w Polsce, gdzie Notino obecne jest już od 14 lat. W samym 2019 roku firma zyskała zaufanie 1 073 867 polskich klientów, dostarczając do ich domów 2 190 446 przesyłek. „Polska to nasz największy rynek, a polski klient jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego też zdecydowaliśmy się na premierę nowego spotu właśnie tutaj“, podsumowała Martina Juráňová, brand and campaigns manager w firmie Notino. 

Główne role w spocie reklamowym Notino gra pięć kobiet, które nie występowały wcześniej przed kamerą. Sceny ukazują je w codziennym życiu – w pracy, na siłowni czy na imprezie, gdzie kobiety obserwują się nawzajem, zyskując inspirację, by podkreślać swoje piękno na nowe sposoby. „Kobiety poszukują inspiracji w swoim otoczeniu, znajdując na przykład nowe sposoby pielęgnacji i stylizacji włosów. Ładniejszy odcień szminki. Perfumy, które jeszcze lepiej podkreślą ich osobowość. My, kobiety, przeżywamy takie sytuacje każdego dnia“, podsumowuje historię reklamy Juráňová, dodając, że „te codziennie zdarzenia budzą w nas pragnienie czegoś lepszego. Inspirują nas i motywują do pozytywnych zmian“.

W spocie reklamowym firma pokazuje, jak łatwo dostępny jest świat beauty. Dzięki temu, że Notino oferuje ponad 55 000 produktów od ponad 1 150 marek, atrakcyjne ceny oraz szybką dostawę przesyłek, każda kobieta ma teraz w zasięgu kilku kliknięć kosmetyki i perfumy, jakich tylko zapragnie. „W Notino jesteśmy zawsze blisko swoich klientów i wierzymy, że piękno jest w każdym z nas. Nasza oferta i świadczone przez nas usługi mają czynić świat beauty jeszcze bardziej dostępnym, by pomóc kobietom odnaleźć drogę do produktów, które spełnią ich potrzeby“, dodaje Juráňová. 

Reklamę przygotował czeski reżyser Štěpán Zálešák. Nad produkcją pracował sztab złożony z 40 osób, zdjęcia trwały trzy dni. Spot reklamowy przedstawia wszystkie kategorie produktowe oferowane przez Notino – perfumy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji twarzy i włosów. „Oryginalność naszej reklamy wyraża się w jej różnorodności. Opowiadając cztery historie, możemy z nich wybrać kilka krótszych scen i podkreślić w ten sposób niektóre kategorie. Sprawdzi się zarówno jako pojedyncza część, jak i element większego obrazu. A to dla nas, jako międzynarodowego gracza, jest niezwykle ważne“, podsumował Oldřich Dostál, brand marketing director w Notino. W przygotowaniu jest już świąteczna wersja nowej kampanii, która będzie mieć premierę pod koniec roku. Spot pojawi się we wszystkich większych stacjach telewizyjnych, a także w internecie oraz portalach społecznościowych.

 

Spot można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=GfVoyKzB1B4&feature=emb_logo  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ogilvy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.