Komunikaty PR

A MORZE… GDAŃSK! – wakacyjna akcja sieci Grano Hotels

2021-07-22  |  13:20

Popularna wśród turystów sieć Grano Hotels przygotowała specjalny pakiet wakacyjnych atrakcji dla gości w swoich czterech obiektach w Gdańsku. W ramach akcji „A MORZE... GDAŃSK!” pomyślano o bogatym wachlarzu wydarzeń i rozrywek dla singli, par, a także rodzin z dziećmi. Wśród nich jest przedszkole zapewniające 8-godzinną opiekę dla najmłodszych, animacje, warsztaty kulinarne i barmańskie, degustacje win i festiwal pizzy, a także rejsy turystyczne na zabytkowych galarach czy wycieczki z przewodnikiem po Stolicy Pomorza. Większość atrakcji sieć Grano zapewnia bezpłatnie.

Oferta wakacyjna Grano Hotels dotyczy czterech obiektów sieci zlokalizowanych w Gdańsku, tj. Hotelu Grano, Hotelu Number One, Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława. Większość atrakcji dostępna jest bezpłatnie w ramach wykupionego pobytu, a część dodatkowo płatna, przy czym goście każdego z obiektów mogą korzystać ze wszystkich przygotowanych atrakcji.

Wśród najciekawszych propozycji są A MORZE… PRZEDSZKOLE! ze specjalną przestrzenią dedykowaną dla dzieci, w której codziennie zapewnioną będą one miały nawet 8 godzin zabawy pod opieką profesjonalnych animatorek. Warto wspomnieć również o różnego rodzaju warsztatach, w tym kulinarnych dla całej rodziny oraz warsztatach barmańskich czy degustacji wina, podczas której będzie można zgłębić sekrety sztuki sommelierskiej. Na uwagę zasługują również propozycje udziału w festiwalu pizzy czy w wielkim grillowaniu, podczas których będzie można stworzyć własną pizzę, skosztować wielu grillowych przysmaków i przede wszystkim w słonecznej atmosferze spędzić czas z najbliższymi. Nie zabraknie również różnego rodzaju wodnych szaleństw, zarówno na hotelowych basenach w wydaniu dla dzieci, jak i bardziej sportowego aquaareobiku dla dorosłych. O formę będzie można zadbać podczas sesji jogi, na kajakach czy przejażdżkach rowerowych lub treningach nordic walking. W ofercie wakacyjnej Grano Hotels są też bardziej klasyczne wycieczki z przewodnikiem po Gdańsku i relaksujące rejsy turystyczne na pokładzie repliki zabytkowej polskiej łodzi typu Galar.

A MORZE... NAD MORZE! Turyści kochają Gdańsk za wiele rzeczy. Fantastyczna lokalizacja jest jedną z nich. Ogromną zaletą położenia miasta jest to, ze z jego centrum w zaledwie kilka minut można dostać się na plażę. W tym roku podczas pobytu w obydwu hotelach sieci Grano Hotels jest to jeszcze bardziej ułatwione, dzięki darmowym transferom nad morze. Transfery na plażę Stogi odbywają się 3 razy dziennie w dwie strony - z i do obydwu hoteli.

Na koniec warto wspomnieć o wycieczkach fakultatywnych, które pozwolą zwiedzić najciekawsze okolice Trójmiasta w tym Sztutowo i Malbork.

Więcej informacji nt. Morza atrakcji w ramach wakacyjnej oferty A MORZE... GDAŃSK! sieci Grano Hotels znaleźć można na stronie https://www.granohotels.pl/grano-hotels/a-morze-gdansk

***

Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 roku przez City Apart Management, spółkę zarządzającą Hotelem Number One oraz kompleksem Nowa Motława. Do obiektów marki należą zlokalizowane na Wyspie Spichrzów: Hotel Number by Grano, Grano Apartments (wcześniej Nowa Motława) oraz Hotel Grano. Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.