A MORZE… GDAŃSK! – wakacyjna akcja sieci Grano Hotels
Popularna wśród turystów sieć Grano Hotels przygotowała specjalny pakiet wakacyjnych atrakcji dla gości w swoich czterech obiektach w Gdańsku. W ramach akcji „A MORZE... GDAŃSK!” pomyślano o bogatym wachlarzu wydarzeń i rozrywek dla singli, par, a także rodzin z dziećmi. Wśród nich jest przedszkole zapewniające 8-godzinną opiekę dla najmłodszych, animacje, warsztaty kulinarne i barmańskie, degustacje win i festiwal pizzy, a także rejsy turystyczne na zabytkowych galarach czy wycieczki z przewodnikiem po Stolicy Pomorza. Większość atrakcji sieć Grano zapewnia bezpłatnie.
Oferta wakacyjna Grano Hotels dotyczy czterech obiektów sieci zlokalizowanych w Gdańsku, tj. Hotelu Grano, Hotelu Number One, Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława. Większość atrakcji dostępna jest bezpłatnie w ramach wykupionego pobytu, a część dodatkowo płatna, przy czym goście każdego z obiektów mogą korzystać ze wszystkich przygotowanych atrakcji.
Wśród najciekawszych propozycji są A MORZE… PRZEDSZKOLE! ze specjalną przestrzenią dedykowaną dla dzieci, w której codziennie zapewnioną będą one miały nawet 8 godzin zabawy pod opieką profesjonalnych animatorek. Warto wspomnieć również o różnego rodzaju warsztatach, w tym kulinarnych dla całej rodziny oraz warsztatach barmańskich czy degustacji wina, podczas której będzie można zgłębić sekrety sztuki sommelierskiej. Na uwagę zasługują również propozycje udziału w festiwalu pizzy czy w wielkim grillowaniu, podczas których będzie można stworzyć własną pizzę, skosztować wielu grillowych przysmaków i przede wszystkim w słonecznej atmosferze spędzić czas z najbliższymi. Nie zabraknie również różnego rodzaju wodnych szaleństw, zarówno na hotelowych basenach w wydaniu dla dzieci, jak i bardziej sportowego aquaareobiku dla dorosłych. O formę będzie można zadbać podczas sesji jogi, na kajakach czy przejażdżkach rowerowych lub treningach nordic walking. W ofercie wakacyjnej Grano Hotels są też bardziej klasyczne wycieczki z przewodnikiem po Gdańsku i relaksujące rejsy turystyczne na pokładzie repliki zabytkowej polskiej łodzi typu Galar.
A MORZE... NAD MORZE! Turyści kochają Gdańsk za wiele rzeczy. Fantastyczna lokalizacja jest jedną z nich. Ogromną zaletą położenia miasta jest to, ze z jego centrum w zaledwie kilka minut można dostać się na plażę. W tym roku podczas pobytu w obydwu hotelach sieci Grano Hotels jest to jeszcze bardziej ułatwione, dzięki darmowym transferom nad morze. Transfery na plażę Stogi odbywają się 3 razy dziennie w dwie strony - z i do obydwu hoteli.
Na koniec warto wspomnieć o wycieczkach fakultatywnych, które pozwolą zwiedzić najciekawsze okolice Trójmiasta w tym Sztutowo i Malbork.
Więcej informacji nt. Morza atrakcji w ramach wakacyjnej oferty A MORZE... GDAŃSK! sieci Grano Hotels znaleźć można na stronie https://www.granohotels.pl/grano-hotels/a-morze-gdansk
***
Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 roku przez City Apart Management, spółkę zarządzającą Hotelem Number One oraz kompleksem Nowa Motława. Do obiektów marki należą zlokalizowane na Wyspie Spichrzów: Hotel Number by Grano, Grano Apartments (wcześniej Nowa Motława) oraz Hotel Grano. Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.