A MORZE… GDAŃSK! – wakacyjna akcja sieci Grano Hotels
Popularna wśród turystów sieć Grano Hotels przygotowała specjalny pakiet wakacyjnych atrakcji dla gości w swoich czterech obiektach w Gdańsku. W ramach akcji „A MORZE... GDAŃSK!” pomyślano o bogatym wachlarzu wydarzeń i rozrywek dla singli, par, a także rodzin z dziećmi. Wśród nich jest przedszkole zapewniające 8-godzinną opiekę dla najmłodszych, animacje, warsztaty kulinarne i barmańskie, degustacje win i festiwal pizzy, a także rejsy turystyczne na zabytkowych galarach czy wycieczki z przewodnikiem po Stolicy Pomorza. Większość atrakcji sieć Grano zapewnia bezpłatnie.
Oferta wakacyjna Grano Hotels dotyczy czterech obiektów sieci zlokalizowanych w Gdańsku, tj. Hotelu Grano, Hotelu Number One, Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława. Większość atrakcji dostępna jest bezpłatnie w ramach wykupionego pobytu, a część dodatkowo płatna, przy czym goście każdego z obiektów mogą korzystać ze wszystkich przygotowanych atrakcji.
Wśród najciekawszych propozycji są A MORZE… PRZEDSZKOLE! ze specjalną przestrzenią dedykowaną dla dzieci, w której codziennie zapewnioną będą one miały nawet 8 godzin zabawy pod opieką profesjonalnych animatorek. Warto wspomnieć również o różnego rodzaju warsztatach, w tym kulinarnych dla całej rodziny oraz warsztatach barmańskich czy degustacji wina, podczas której będzie można zgłębić sekrety sztuki sommelierskiej. Na uwagę zasługują również propozycje udziału w festiwalu pizzy czy w wielkim grillowaniu, podczas których będzie można stworzyć własną pizzę, skosztować wielu grillowych przysmaków i przede wszystkim w słonecznej atmosferze spędzić czas z najbliższymi. Nie zabraknie również różnego rodzaju wodnych szaleństw, zarówno na hotelowych basenach w wydaniu dla dzieci, jak i bardziej sportowego aquaareobiku dla dorosłych. O formę będzie można zadbać podczas sesji jogi, na kajakach czy przejażdżkach rowerowych lub treningach nordic walking. W ofercie wakacyjnej Grano Hotels są też bardziej klasyczne wycieczki z przewodnikiem po Gdańsku i relaksujące rejsy turystyczne na pokładzie repliki zabytkowej polskiej łodzi typu Galar.
A MORZE... NAD MORZE! Turyści kochają Gdańsk za wiele rzeczy. Fantastyczna lokalizacja jest jedną z nich. Ogromną zaletą położenia miasta jest to, ze z jego centrum w zaledwie kilka minut można dostać się na plażę. W tym roku podczas pobytu w obydwu hotelach sieci Grano Hotels jest to jeszcze bardziej ułatwione, dzięki darmowym transferom nad morze. Transfery na plażę Stogi odbywają się 3 razy dziennie w dwie strony - z i do obydwu hoteli.
Na koniec warto wspomnieć o wycieczkach fakultatywnych, które pozwolą zwiedzić najciekawsze okolice Trójmiasta w tym Sztutowo i Malbork.
Więcej informacji nt. Morza atrakcji w ramach wakacyjnej oferty A MORZE... GDAŃSK! sieci Grano Hotels znaleźć można na stronie https://www.granohotels.pl/grano-hotels/a-morze-gdansk
***
Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 roku przez City Apart Management, spółkę zarządzającą Hotelem Number One oraz kompleksem Nowa Motława. Do obiektów marki należą zlokalizowane na Wyspie Spichrzów: Hotel Number by Grano, Grano Apartments (wcześniej Nowa Motława) oraz Hotel Grano. Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.
Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai
Wilno przekonuje jedzeniem i kulturą. 1 na 3 Polaków pozytywnie zaskoczonych
Celebruj tradycję uprawy oliwek podczas sezonu zbiorów w Türkiye (Turcji)
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.