A na zdrowie ... lemoniada!
Jesień wita nas z przytupem - spadającymi liśćmi, wiatrem, pluchą, coraz dłuższymi wieczorami i ciepłymi swetrami. Co zrobić, by do zestawu nie dołączył katar, ból gardła i gorączka? Odpowiedź jest jedna - naturalnie wzmocnić odporność. I nie oznacza to od razu rezygnacji z przyjemności i zamianę ich na syropki. Każda babcia mówi: Miodu dziecko! Herbaty z miodem i maliną. I jak to babcia... ma rację! Nic przecież nie pomaga tak, jak siła natury. To ona nas mobilizuje i co najlepsze, takie metody działają nie chwilowo, a długofalowo.
10% miodu wielokwiatowego, 25% naturalnych soków z owoców, które są prawdziwą kopalnią witaminy C, to kompozycja, która jest prawdziwym zastrzykiem energii i postawi na nogi każdego. Naturalne wzmocnienie sił witalnych organizmu jest dokładnie tym czego potrzebujemy wraz z nadejściem jesiennej aury. Przy odpowiednim wsparciu immunologii nie straszne nam wirusy i przeziębienia. Budowanie odporności własnej nie musi być już okupione wizytami w aptece, toną suplementów i katowaniem własnego organizmu. Mądre wsparcie, to takie, które jest w zgodzie z naszym organizmem i naszymi potrzebami.
Dlaczego nie połączyć ze sobą tego, co najlepsze i nie zamknąć całego dobra w jednej szklanej butelce? To pytanie zadali sobie też eksperci z BeeLemon. A na pytaniu nie poprzestali, bo ich kolejnym krokiem było stworzenie produktu, którego na polskim rynku jeszcze nie było. Lemoniada z BeeLemon to coś czego nikt się nie spodziewał.
Nikt do tej pory nie miał takiej odwagi, by stworzyć lemoniadę, która rzeczywiście wspiera odporność. Tak, tak! Lemoniadę. Tu nie ma przypadków. Tu nie ma błędów! Leemoniada to nie jest zwykła lemoniada. To lemoniada bez. Bez E, bez cukru, bez pustych kalorii i sztucznych barwników. Niby wszystko „bez”, a jednak! Każda butelka pełna jest zdrowia, naturalnych składników i smaku! Ale jakiego... jabłko, cytryna i miód, czerwona pomarańcza, limonka i mięta oraz cytryna z miodem przyprawią każdego o prawdziwy, zdrowy zawrót głowy.
Krystalicznie czysta woda, sok ze świeżych owoców i naturalny miód – takie zestawienie nie może chybić, a cel postawiony jest wysoko - top of the top – zdrowie. Tu się nie da oszukać, dosypać, dolać i poudawać.
W BeeLemon łączy się naturalną mądrość babć z... najnowszymi trendami, świadomym żywieniem i smakiem. Dzięki temu o zdrowie możemy zadbać nie tylko skutecznie, ale też modnie i smacznie. Nowoczesne podejście do troski o zdrowie, w połączeniu z siłą natury i mądrością tradycji, musiało zaowocować produktem na miarę XXI wieku.
BeeLemon to jedyna taka lemoniada w butelce – w 100% nasza, polska, w 100% naturalna. Wyprodukowana z polskiej wody źródlanej, pełna witamin i minerałów.
Idzie jesień? To nic, bo teraz aż chce się zanucić Don’t worry, BeeHappy!
Więcej na www.beelemon.pl
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.