Łaciaty Dzień Dziecka z Dilerek Minecraft
Z okazji Dnia Dziecka marka Łaciate Junior zaprasza dzieci i młodzież na niezwykłe gamingowe wydarzenie. Razem ze znanymi wśród dzieci idolami – takimi jak Karol Kuter z kanału YouTube Dilerek Minecraft oraz PrzemoBestGames, odkryjemy łaciatą farmę. W kwadratowym świecie powstanie dedykowana mapa, która będzie miejscem niecodziennej rozgrywki. Na uczestników czekają niezapomniane chwile, atrakcyjne upominki, a także łaciate przekąski.
Już 1 czerwca marka Łaciate Junior zabierze najmłodszych na niezwykłą wirtualną przygodę wraz ze znanym influencerami. Popularny YouTuber, ekspert i fan gry Minecraft - Karol Kuter (Dilerek Minecraft), to znany w sieci autor zabawnych gamingowych nagrań z ponad 1,3 mln subskrybentów. Już we wtorek o 16.00 na jego kanale będzie można zobaczyć streaming całego wydarzenia. Dilerek Minecraft będzie także brał aktywny udział w zabawie z dziećmi.
Łaciata farma w kwadratowym świecie
W ten wyjątkowy dzień fani gry Minecraft będą mogli odkryć specjalnie przygotowaną dla nich planszę, czyli łaciatą farmę. Przeżyją niezapomniane chwile w wirtualnej zagrodzie, gdzie będą mogli pokonać zawiły labirynt, aby zebrać wszystkie wiadra mleka, a także zagonić jak najwięcej uciekających krów do obejścia. Wydarzenie odbędzie się równolegle zarówno w świecie realnym – w ESPOT - gamingowym centrum Warszawy, jak i wirtualnie.
W Dzień Dziecka przygotowaliśmy dla najmłodszych wiele atrakcji i smacznych niespodzianek Cieszymy się, że w to wyjątkowe święto możemy sprawić, że popularna arena gamingowa zmieni się w świat Łaciate Junior – marki, która została stworzona z myślą o najmłodszych
i w trosce o ich zdrowy rozwój. Dzięki zawartości 3,8% tłuszczu jest znakomitym składnikiem odpowiednio zbilansowanej diety i doskonale zaspokaja potrzeby intensywnie rozwijającego się organizmu – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Zachęcamy wszystkich fanów gamingu do wspólnej zabawy na łaciatej farmie. Warto dołączyć do wydarzenia w kwadratowym świecie na kanale YouTube - Dilerek Minecraft i spędzić pełen wrażeń Dzień Dziecka z marką Łaciate Junior.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.