Komunikaty PR

Łaciaty i ja i tysiące do wygrania – wielka loteria!

2022-03-21  |  08:00
Biuro prasowe

W pierwszy dzień wiosny startuje wielka loteria – „Łaciaty i ja i tysiące do wygrania”, w której kulinarne pomysły wykorzystania serków łaciatych z łatwością mogą przełożyć się na tysiące (złotych) nagród. Działania dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami potrwają do 15.05.2022 r.

Mechanizm loterii jest niezwykle prosty – wystarczy kupić swój ulubiony serek śmietankowy Łaciaty, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.laciatyija.pl.

Przez osiem najbliższych tygodni od 21.03 do 15.05 można wygrać:

  • 320 nagród natychmiastowych, każda o wartości 100 zł,
  • 8 nagród tygodniowych, każda o wartości 1000 zł,
  • 4 nagrody główne, każda o wartości 10 000 zł.

Więcej zarejestrowanych paragonów to większa szansa na zdobycie nagrody głównej. Należy zachować dowód zakupu, niezbędny w przypadku wygranej.

Loteria to jedno z działań prowadzonych w ramach nowej kampanii serków śmietankowych Łaciatych pod nazwą „Łaciaty i ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Marka swoimi działaniami zachęca do tego, by być bliżej siebie, spędzać razem więcej czasu i czerpać przyjemność ze wspólnego przygotowywania posiłków w bliskim gronie.

Kontynuujemy ideę marketingową stworzoną dla marki w 2020 roku. W tym roku bazujemy na komunikacji nietypowych świąt, które są świetnymi okazjami do bycia razem. Dodatkowo organizując loterię dla konsumentów, chcemy utrzymać wysoką świadomość marki, ale także zaangażować ich w przekazywane przez nas wartości – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez spoty w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, działania digitalowe, kanały social media, współpracę z influencerami oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia VI KONFERENCJA SEKSON Z PATRONATEM ROMANCE TV Biuro prasowe
2024-10-06 | 01:00

VI KONFERENCJA SEKSON Z PATRONATEM ROMANCE TV

Romance TV ponownie objął patronatem medialnym Konferencję Sekson, której VI edycja odbędzie się w dniach 26-27 października w CIC Warsaw. W tym roku motywem przewodnim jest prawo do
Styl życia Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców
2024-10-03 | 11:22

Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców

W 1931 roku podczas międzynarodowej konwencji ekologicznej we Florencji, narodziła się idea zwrócenia uwagi na problemy związane z ochroną fauny. Święto to, zainspirowane postacią
Styl życia Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów
2024-10-02 | 13:00

Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów

W październiku w Krakowie nie zabraknie atrakcji dla osób starszych. W tym miesiącu obchodzone są aż dwa święta – Międzynarodowy Dzień Seniora oraz Europejski Dzień Seniora.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.