Łaciaty i ja i tysiące do wygrania – wielka loteria!
W pierwszy dzień wiosny startuje wielka loteria – „Łaciaty i ja i tysiące do wygrania”, w której kulinarne pomysły wykorzystania serków łaciatych z łatwością mogą przełożyć się na tysiące (złotych) nagród. Działania dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami potrwają do 15.05.2022 r.
Mechanizm loterii jest niezwykle prosty – wystarczy kupić swój ulubiony serek śmietankowy Łaciaty, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.laciatyija.pl.
Przez osiem najbliższych tygodni od 21.03 do 15.05 można wygrać:
- 320 nagród natychmiastowych, każda o wartości 100 zł,
- 8 nagród tygodniowych, każda o wartości 1000 zł,
- 4 nagrody główne, każda o wartości 10 000 zł.
Więcej zarejestrowanych paragonów to większa szansa na zdobycie nagrody głównej. Należy zachować dowód zakupu, niezbędny w przypadku wygranej.
Loteria to jedno z działań prowadzonych w ramach nowej kampanii serków śmietankowych Łaciatych pod nazwą „Łaciaty i ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Marka swoimi działaniami zachęca do tego, by być bliżej siebie, spędzać razem więcej czasu i czerpać przyjemność ze wspólnego przygotowywania posiłków w bliskim gronie.
Kontynuujemy ideę marketingową stworzoną dla marki w 2020 roku. W tym roku bazujemy na komunikacji nietypowych świąt, które są świetnymi okazjami do bycia razem. Dodatkowo organizując loterię dla konsumentów, chcemy utrzymać wysoką świadomość marki, ale także zaangażować ich w przekazywane przez nas wartości – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez spoty w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, działania digitalowe, kanały social media, współpracę z influencerami oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Qczaj: W te wakacje planuję zwiedzić sporą część Stanów Zjednoczonych. Pojadę z siostrą do Yellowstone
W Stanach Zjednoczonych trener zamierza spędzić co najmniej miesiąc. Jak zaznacza, szczególnie marzy o tym, by zobaczyć Park Narodowy Yellowstone – miejsce, które zafascynowało go po obejrzeniu popularnego serialu. Qczaj planuje też zabrać mamę na wycieczkę samochodową po atrakcyjnych trasach USA. Pielęgnowanie relacji rodzinnych jest dla niego niezwykle ważne, dlatego chce efektywnie spędzić czas z bliskimi tak, by po wakacjach pozostały im miłe wspomnienia.
Nauka
Dog parenting jest skutkiem szerszych zmian społecznych. U źródeł rosnąca samotność i trudności w budowaniu relacji [DEPESZA]

Naukowcy z Uniwersytetu Loránda Eötvösa w Budapeszcie uważają, że dzięki specyficznym cechom wyglądu niektórych psów, zachowaniom komunikacyjnym zbliżonym do niemowląt i zależności od człowieka mogą one budzić w nas instynkt opiekuńczy porównywalny z tym, jaki wywołują dzieci. Obserwowane w bogatych i rozwiniętych krajach zjawisko dog parentingu budzi wiele kontrowersji, ale zdaniem naukowców nie ma ono wpływu na rodzicielstwo.
Podróże
Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły

Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.