Agencja GetHero bezpłatnie podzieli się wiedzą ekspercką
Agencja GetHero rusza z bezpłtanymi webinarami. W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społecznościowych.
Nasz zespół posiada olbrzymią wiedzę i doświadczenie w pracy z influencerami i w prowadzeniu kampanii dla największych marek zarówno z Polski, jak i zagranicy. W dobie ponownego lockdownu chcemy proaktywnie dzielić się naszą wiedzą i prezentować wnioski, które wyciągnęliśmy przez ostatnich kilka miesięcy, jak również edukować tych, którzy być może nie mieli jeszcze okazji uczestniczyć w warsztatach czy spotkaniach z naszymi specjalistami. Stąd pomysł na otwarte dla wszystkich webinary w dwóch różnych cyklach - GetHero Academy, w ramach którego podzielimy się konkretną wiedzą na temat platform i zaprezentujemy różne case studies oraz InfluTalk by GetHero, w którym wspólnie z największymi influencerami przeanalizujemy współpracę z markami, mocne i słabe strony platform, na których tworzą oraz odpowiemy na pytania naszych Partnerów i Klientów, którzy bardzo często nie mają bezpośredniego kontaktu z osobą w agencji odpowiedzialną za tworzenie contentu w realizowanych dla nich kampaniach - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnership Director w GetHero.
GetHero Academy to 90-minutowe webinary prowadzone przez specjalistów z GetHero, podczas których omawiane będą najnowsze trendy panujące w social mediach. W trakcie tych wydarzeń uczestnicy będą mogli skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę na temat mediów społecznościowych z opiniami ekspertów, a także poznać specyfikę komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poszczególnych platform.
W swoich webinarach GetHero umożliwia uzyskanie niezbędnych informacji na temat promowania marek przez influencerów w social mediach oraz odpowiedniego wykorzystywania wybranych formatów reklamowych. W ramach GetHero Academy omówione zostaną platformy takie jak: TikTok, Instagram, Twitch & Livestreaming oraz YouTube.
InfluTalk by Gethero to z kolei 60-minutowe webinary, na których nie tylko zostanie podsumowana wiedza na temat poszczególnych platform, ale także przeprowadzone będą rozmowy z największymi i najpopularniejszymi influencerami na polskim rynku. W trakcie spotkań twórcy internetowi opowiedzą o tym, jak z ich perspektywy wygląda praca nad kampanią dla klienta, jak powinna wyglądać współpraca z influencerami i jakie wyzwania towarzyszą im w codziennym tworzeniu. Gośćmi podczas webinarów GetHero będą m.in. Rezi (ponad 4 mln subskrypcji), Jacob (ponad 1 mln subskrypcji), MarKa ( 63 tys. subskrypcji, Klatex (154 tys. subskrypcji) czy Marlena Sojka (7,6 mln obserwujących) i Kuba Norek (3,8 mln obserwujących).
Udział w webinarach GetHero Acedemy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary/
Plan webinarów:
21.10.2020; godz. 11:00-12:30 GetHero Academy: TikTok
28.10.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: TikTok
4.11.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Instagram
25.11.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Instagram
2.12.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Twitch & Gaming
9.12.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Twitch & Gaming
STYCZEŃ 2021 - Youtube
GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema
Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.
Muzyka
Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.