Komunikaty PR

Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania dla branży beauty i fashion

2020-02-17  |  12:00
Biuro prasowe

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencerów.

Influencer to z definicji osoba, która wywiera wpływ na decyzję ludzi, z którymi nawiązała trwałe relacje. Twórcy internetowi dzięki mediom społecznościowym docierają do szerokiego grona odbiorców, a ich wiarygodność i zaufanie, które zbudowali wśród swoich fanów, wykorzystywane jest przez różne brandy, aby podnosić efekty sprzedażowe. W ubiegłym roku nasz dział odpowiedzialny za obsługę klientów z branży lifestyle zrealizował kilka kampanii dla marek specjalizujących się w tym obszarze. Cieszymy się, że kolejne brandy doceniły siłę influencer marketingui że to właśnie nasza agencja realizowała akcje promocyjne dla znanych marek związanych z branżą beauty, fashion oraz lifestyle mówi Paweł Kowalczyk, wiceprezes agencji influencer marketingu GetHero.

Skuteczność kampanii promocyjnej z udziałem twórców internetowych zależy przede wszystkim od przemyślanej strategii, która uwzględnia m.in. cele kampanii oraz sposób i czas promowania produktów oferowanych przez daną markę. Brandy decydujące się na działania w ramach influencer marketingu muszą również pamiętać o wyborze odpowiednich twórców związanych z ich branżą. Przy realizacji akcji promocyjnych dla takich marek jak: More'moi, YES, Rossmann czy Oral-B (kampania współorganizowana z agencją Abstra), aby dotrzeć do atrakcyjnych grup docelowych, nawiązaliśmy współpracę ze znanymi twórcami, którzy nam to ułatwili. Wśród nich znaleźli się m.inAgnieszka Grzelak, Sitr0xQczajPaula JagodzińskaWeronika Zalazinska oraz Zofia Kulewicz - mówi Martyna Groll, lider zespołu Beauty/fashion w agencji influencer marketingu GetHero.

Kampania marki YES

Przed świętami marka YES rozpoczęła kampanię reklamową, która miała na celu podniesienie świadomości o kolekcjach popularnej sieci jubilerskiej oraz zwrócenie uwagi na aktualne promocje w sklepach internetowych i stacjonarnych. Do udziałuw promocji zostały zaproszone znane influencerki związane z branżą beauty i fashion. Wśród nich: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), Weronika Zalazinska (240 tys. obserwujących), Zofia Kulewicz (128 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (65 tys. obserwujących), Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących), Martyna Armanowska oraz Karolina Nogal-Łuczyńska znane jako MarKa (61,1 tys. subskrybcji). W ramach kampanii influencerki na swoich kanałach komunikacyjnychw świątecznych i sylwestrowych kreacjach w subtelny sposób prezentowały kolekcję znanej marki jubilerskiej. 

W trakcie trwania akcji promocyjnej powstały 4 filmy na YouTube6 wpisów na Instagramie oraz 7 relacji na Insta Stories. Pozwoliło to na wygenerowanie łącznie blisko 460 tys. odsłon oraz ponad 25 tys. polubień. Największą popularnościąw trakcie kampanii cieszył się materiał wideo Oliwii Bugały prowadzącej kanał CheersMyHeels, który został wyświetlony ponad 35 tys. razy i otrzymał 950 polubień.

Natomiast na Instagramie największą popularnością cieszył się wpis Pauli Jagodzińskiej, który został wyświetlony ponad 100 tys. razy i uzyskał 8310 polubień.

Kampania dla marki More'moi

Do kampanii dla More'moi zostały zaangażowane influencerki, które za pomocą swoich kanałów komunikacyjnych wzmacniały wizerunek marki przy jednoczesnym promowaniu kolekcji jesień-zima 2019. Zaproszone do współpracy influencerki w składzie: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Loveandgreatshoes (156 tys. subskrybcji), Edyta Filipiak (107 obserwujących), Agata Biernat (74,8 tys. obserwujących), Charlize Mystery (66,6 tys. obserwujących), MarKa 60,1 tys. subskrybcji) oraz Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących) w ramach kampanii opublikowały 3 filmy na YouTube, 4 wpisy na blogu, 6 odcinków showroom, 20 wpisów na Instagramie i 30 relacji na Insta Stories. Wszystkie te działania wygenerowały ponad 1,5 mln wyświetleń. Na popularnym serwisie z filmami najwięcej wyświetleń i polubień uzyskał film na kanale Loveandgreatshoes prowadzonym przez Justynę i Kasię.

Natomiast na Instagramie najwięcej wyświetleń (prawie 210 tys.) i polubień (9200) wygenerował wpis dodany przez Paulę Jagodzińską.

Kampania marki Rossmann

We wrześniu agencja GetHero odpowiadała za realizację kampanii z udziałem twórców internetowych w ramach cyklicznej akcji promocyjnej marki Rossmann. Zaangażowane w akcję influencerki informowały m.in. o nowych zasadach promocji oraz zachęcały do udziału w niej. W przypadku tej kampanii po stronie GetHero było opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz dobór i koordynacja działań w ramach influencer marketingu. Do kampanii zostały zaproszone znane influencerki: True Beauty is Internal (1,05 mln subskrybcji), Planeta Stylu (318 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Agasava (124 tys. subskrybcji) oraz MarKa (60,1 tys. subskrybcji). W ramach działań promocyjnych gwiazdy internetu wzięły udział w challenge’u, który polegał na wykonaniu makijażu kosmetykami dostępnymi w popularnej drogerii. W trakcie kampanii influencerki opublikowały łącznie 5 filmów na YouTube5 wpisów na Instagramie oraz 5 relacji na Instagram Stories. Wszystkie te działania pozwoliły wygenerować blisko 1 mln wyświetleń. Na znanym serwisie z filmami największą popularnością cieszył się materiał opublikowany na kanale Adrianny Kępki (True Beauty is Internal) - film został wyświetlony prawie 124 tys. razy i otrzymał ponad 9 tys. polubień.

Jeśli chodzi o wpisy na Instagramie, tu również prym wiodła Adrianna Kępka. Jej wpis został wyświetlony ponad 228 tys. razy i uzyskał blisko 47 tys. polubień.

Kampania marki Oral-B

W okresie przedświątecznym ze swoją akcją promocyjną wystartowała również marka Oral-B. W trakcie kampanii pięciu twórców internetowych: Agnieszka Grzelak (1,42 mln subskrybcji), Sitr0x (1,25 mln subskrybcji), A co my tu mamy? (772 tys. subskrybcji), Qczaj (462 tys. obserwujących), Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących) oraz Adam „KnowsHow” Wiejak (192 tys. obserwujących) prezentowało właściwości szczoteczek sonicznych, które mogły sprawdzić się jako prezent na święta. Dzięki działaniom zaangażowanych do promocji influencerów, kampania w mediach społecznościowych została wyświetlona blisko 3 mln razy. Najwięcej wyświetleń wygenerowały materiały opublikowane przez Agnieszkę Grzelak. Jej film na YouTube został wyświetlony prawie 168 tys. razy i otrzymał 10 tys. polubień.

Wpis Agnieszki na Instagramie wyświetlony został blisko 234 tys. razy, a polubiło go ponad 37 tys. osób.

W ramach kampanii na kanałach twórców powstały dwa wpisy na blogu, trzy filmy na YouTubepięć wpisów na Instagramie i pięć relacji na Insta Stories.

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt Biuro prasowe
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu
Media Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
2024-06-06 | 13:12

Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich
Media Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions
2024-06-04 | 11:00

Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions

Po zeszłorocznej wygranej Dan Wieden Titanium Lion, Mastercard wraz z McCANN Poland ponownie trafili na shortlistę najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Prawo

Rośnie skala wykorzystywania seksualnego dzieci przez internet. Ofiarami padają nawet kilkulatkowie

Co sekundę w internecie udostępniane są co najmniej dwa obrazy lub filmy dotyczące przestępstw seksualnych na szkodę dzieci. 40 proc. z nich przedstawia dzieci poniżej 10 lat – wynika z danych Komisji Europejskiej. Skala problemu rośnie, zwłaszcza że z internetu korzystają coraz młodsze dzieci, często bez kontroli ze strony rodziców. Niedawno ruszyła kampania #ToNieJestNormalne, która ma walczyć z wykorzystywaniem seksualnym dzieci w sieci i zwrócić uwagę dorosłych na ten problem. Tym bardziej że wciąż brakuje unijnych przepisów, które pomogłyby walczyć z tym zjawiskiem.